aankoop laptop €800

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjorn074

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 nov 2011
hallo,

ik zoek een laptop met goeie videokaart.
waar battlefield 3 op kan.
voor maximaal 800 euro.

gr bjorn

'goed genoeg' is natuurlijk erg onduidelijk als je zo beperkt aangeeft wat je ermee wilt. je zegt enkel 'een beetje op kan game'.

laat ik maar even beginnen door te zeggen dat laptops (met enkele uitzonderingen) niet gemaakt zijn om op te gamen. wil je dan al zo een laptop, mag je wel iets meer rekenen dan 500-600 euro. tuurlijk zijn de laptops die jij linkt prima, maar een wat zwaardere game kan je er niet op draaien.

'goed genoeg' is natuurlijk erg onduidelijk als je zo beperkt aangeeft wat je ermee wilt. je zegt enkel 'een beetje op kan game'.

laat ik maar even beginnen door te zeggen dat laptops (met enkele uitzonderingen) niet gemaakt zijn om op te gamen. wil je dan al zo een laptop, mag je wel iets meer rekenen dan 500-600 euro. tuurlijk zijn de laptops die jij linkt prima, maar een wat zwaardere game kan je er niet op draaien.

zou ik gta 4 mw3 saint row 3 hier op kunnen spellen.
en welke van de 2 is beter.
gr bjorn

@Bjorn074:Welkom op Helpmij..:thumb:

Ik heb je topics samengevoegd.Gaarne vraag over laptop in 1 topic houden.Mocht er dus een budget verandering zijn dan kan je dat het topic aangeven.Daarvoor een nieuwe openen is dus niet nodig.

Succes met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan