Aankoop laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prodejojo

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Hey,
Ik zat te denken, het is wel nice om een eigen laptop te kopen, dus ben ik even wezen tweaken en kwam ik hier op uit, http://tweakers.net/pricewatch/425359/hp-255-g3-(k3x26ea)/specificaties/
Als jullie goede alternatieven hebben wil ik het graag horen, hier zijn mijn eisen:
_______________________________________________________________________________________
Onder de 300 euro
Ik speel spellen zoals minecraft en battlefield, minecraft moet hij wel aan kunnen battlefield hoeft niet maar dat zou wel handig zijn..
Minimaal 4gb ram
GEEN Chromebooks
Minimaal 100 gb hdd of beter.
Graag groter dan 14 inch
====================================================================
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Mvg Prodejojo:thumb:

Alternate

Hallo,
je zou eens kunnen kijken op Alternate.nl.
Tegen een redelijke prijs heb je daar een laptop met windows 7/8.
PS: Als je je laptop wilt gebruiken om te gamen zou ik een iets duurdere laptop nemen.
Groet, Bas

De Alternate machine gaat 'm niet worden. Processor en videdokaart zijn ontoereikend.
In alle ernst : voor 300 euro schaf je jezelf toch geen laptop aan waarmee je iets 'kunt'. Voor het dubbele bedrag begint het feest pas.

Een gaming laptop voor € 300 ? Dan denk ik dat je beter op Marktplaats kunt gaan zoeken en zelfs dan ben ik bang dat je niet zult vinden wat je zoekt.

Dat gaat het niet worden in die prijsklasse met jouw wensen, zoals eerder geopperd kom je minstens 2x zo duur uit.

Ik wil gewoon goed minecraft kunnen spelen, een groot scherm en hij moet geschikt zijn om een beetje te internetten en die **** is dat te veel gevraagd?

Laatst bewerkt:
Ik wil gewoon goed minecraft kunnen spelen, een groot scherm en hij moet geschikt zijn om een beetje te internetten en die **** is dat te veel gevraagd?

Je kunt nu wel geïrriteerd doen, maar met jouw eisen en budget is gewoon nieuw niks te krijgen.

En dat is niet de schuld van degenen die je weken helpen.

Mischien dat een ander nog wel maar ik ga nu gem moeite mee voor je doen

Om even bij de vorige 'spreker' aan te sluiten en jouw vraag -voor zover dat nog niet tot je was doorgedrongen- glas -en glashelder te beantwoorden : Ja, dat is téveel gevraagd.

@Prodejojo

Uw volgende reactie heeft irritatie opgewekt bij de overige gebruikers.
"Ik wil gewoon goed minecraft kunnen spelen, een groot scherm en hij moet geschikt zijn om een beetje te internetten en die **** is dat te veel gevraagd?"

De gebruikers proberen u op een zo goed mogelijke manier u te helpen/adviseren.
Dit soort gedrag zien we niet graag. Doch vraag ik u vriendelijk dit soort opmerkingen achterwege te laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan