Aankoop nieuw notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

pbl1955

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2005
Berichten
7
Geachte mede mensen, ik kan een notebook kopen van Medion de Cybermax 95132 pent. M735 Centrino 1,7 Ghz of te wel een Compac Presario R3000 AMD atlon 64 3400+ Beide kosten 999,= zeg het maar voor mij is het zeer moeilijk. heeft iemand ervaring met een van beide machines. Graag wil ik dit van jullie vernemen.
 
Geachte,

Uw vraag is niet in twee tellen te beantwoorden. Zelf heb ik op dit moment een medion, alles erop en aan. Mijn oude was een Compaq.

Voor MIJ is de medion beter, ik kan er films mee opnemen, dual layer branden, geheugen uitbreiden, harde schijf bijzetten, noem maar op.

Dit kon ik met de Compaq niet, dus...

Doch beide laps waren voor zijn doel geschikt. Maar zou IK moeten kiezen, Medion.

m vr gr
 
Medion... tja... ken je die term "not a snowballs' chance in hell..."? Mja... je moet het zelf weten natuurlijk, en anderen zijn er vast heel tevreden over, maar ik heb het niet zo op die goedkope merken... ik kies voor de Compaq!!!!
Heeft bovendien meer geheugen, grotere harde schijf, en groter beeldscherm. Processor is wat vlotter, en met de videokaart van de compaq zit je er ook stukker warmer bij.



Compaq Pressario R3000

AMD Mobile Athlon64 3400+ (2.2GHz)
1GB PC2700 DDR RAM (2 x 512MB)
Toshiba MK8025GAS 80GB Harddrive
Nvidia nForce3 chipset
Nvidia GeForce4 440 Go 64MB video card
Toshiba CD-RW/DVD+RW SD-R6252
Realtek 8139 10/100Mbs Built-in Ethernet
Broadcom 54g Built-in Wifi
Texas Instruments OHCI IEEE1394 (Firewire) controller
Texas Instruments PCI-1620 Cardbus PCMCIA with Ultramedia flash reader
Agere Systems winmodem
15" WXGA LCD screen (1280x800)
Alps trackpad with scroll


Medion Cybermaxx MD 95132
Windows XP en servicepack 2 incl. licentie Intel Pentium Centrino
processor 735 1,7 Ghz Intel Extreme Graphics 2 en Intel
855GME chipset 16 bit stereosoundchip en 2 geintregreerde speakers. 14.1" TFT widesccreen XGA 1280x768 pixel 15:9 widescreen. DVD + en - rewriter CD-RW en DVD rom DVD-r/rw DVD+r/rw CD-r/rw 60Gb Harddisk 512 MB DDR ram
 
Bedankt voor jullie snelle reactie

Twee meningen beide anders voor de twijfelaar niet duidelijk de Compaq is net zo duur en de reactie dat je bij de Medion makkelijker iets toe kan voegen dat wist ik wel. In eerste instantie ging ik voor de Compaq maar mijn zoon de enige echte computer nert zei dat met name de Centrino zuiniger is met de accu en het geheel ook nog eens bijna 1,5 kg lichter is plus de AMD maakt beduidend meer herrie. Kijk ik naar de configuratie ja dan zeg ik de Compaq springt er iets beter uit. Maar ik heb hem niet nodig voor spellen. Meer voor Office surfen klooien en Foto`s.
Dus als er meer reacties zijn die mij over de streep kunnen trekken laat komen, iedere reactie is welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan