Aankoop nieuw systeem 400-500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naatz

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2011
Hallo,

Ik zoek op het moment naar een nieuw systeem waarmee ik soepel mijn games op het moment kan spelen (Portal 2, Cod 4, LoL) en belangrijker, later ook goed kan upgraden om zwaardere spellen te draaien (Dota 2, BF3).

Dus ik was wat aan het rondkijken en kwam dit systeem tegen:

http://cpscomputers.nl/pcs-en-amp-computers/game-pc-budget?tab=configuratie#samenstellen

Zal dit zo gelijk aan mijn wensen voldoen, of raden jullie me aan om gelijk wat te verbeteren omdat een bepaalt component duidelijk slechter is dan de rest van het systeem.

Alvast bedankt!

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Als j wilt gamen zou ik een andere videokaart nemen als dat binnen je budget valt. bv. de 5770 of de 460 maar die is weer wat duurder.

zoals modag al zij de HD5450 = geen game kaart
BF3 zul jij hiermee dus niet spelen
HD5770 is een goede keuze

Laatst bewerkt:
Die zal ik dan aanpassen, thanks!

Een vriend van me zei dat ik het beste ook de processor kon upgraden naar de X6, omdat dit later lastiger te upgraden is dan de rest van de PC - wat denken jullie hiervan?

opzig is de phenom x6 een mooie cpu
Athlon cpu's zijn meer voor huis tuin en keuken pc's bedoeld
je kan er wel op gamen maar blijft tog handiger als je voor de phenom gaat

hoeveel ga je er nu aan uit geven? want voor 600 euro heb je al een heel mooi systeem wat meer in de richting van jou eisen is
die kan je samenstellen bij azerty of 4launch

600-700euro inclusief windows 7, waarbei ik vooral wil besparen op onderdelen die ik er makkelijk later bij kan zetten

okey dan ben je beter uit als je bij een winkel zoals 4launc of azerty gaat samenstellen
het is goedkoper en beter kwa kwaliteit en sneller/sterker

is het goed als ik een samenstelling voor jou maak die aan jou eisen voldoen?

okey dan ben je beter uit als je bij een winkel zoals 4launc of azerty gaat samenstellen
het is goedkoper en beter kwa kwaliteit en sneller/sterker

is het goed als ik een samenstelling voor jou maak die aan jou eisen voldoen?

zou super zijn, heb zelf ook even gekeken maar die enorme lijst met kaarten etc raakte ik snel de weg in kwijt :P

Win 7 kost volgens mij 80euro dus dan blijft er 620 als max over op het moment (monitor etc heb ik staan)

edit: hoef BF3 en dergelijke niet op high te kunnen spelen trouwens, als ik redelijke FPS heb met low settings (en max vieuw distance) ben ik al lang blij - graphics maken me weinig uit zolang het degame niet beinvloed

Speel atm portal2 / Cod 4 met en 2.6ghz processor 1.5gig ram en een 7600 gs :P

Laatst bewerkt:
geef me even en dan stoom ik wat voor je klaar

edit windows 7 kost 69 euro bij salland lekker goedkoop :P

okey dit voldoed volledig aan jou eisen klikerdeklik
de HD6790 zal elk spel de komende 2 jaar met gemak aan kunnen

natuurlijk niet ultra high maar wel medium/high BF3 word een eitje voor dit systeem

Laatst bewerkt:
Dat systeem ziet er super uit, alleen de processor staat op >20dagen levertijd? Is het een nieuw model dat rond die tijd uitkomt, of is dat voor jou ook raar?

Als die binnekomt binnenkort word die PC wel bestelt denk ik (zodra ik werkgarantie heb :P), bedankt!

ik zou gewoon bestellen als ik jou was die cpu is idd nieuw maar is al een tijdje uit
de cpu is zo gewild en goedkoop bij salland dat hij bijna altijd out of stock is

gewoon bestellen en lekker in de rij gaan staan hij is namelijk 50 euro goedkoper dan bij andere winkels!

de cpu werkt ik heb em zelf ook en game alles op max zonder problemen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan