Hallo,
Ten eerste hoop ik dat ik de vraag onder de juiste categorie heb geplaatst.
Zoals die titel beschrijft wil ik een nieuwe behuizing en cpu koeler gaan nemen.
Mijn budget voor de behuizing is ongeveer 100 euro 120 of 130 zou ook nog wel kunnen.
Ik ben op zoek naar een case met een windowkit, daarnaast moet de cpu koeler die ik wil inschaffen hier inpassen.
De cpu koeler is de Corsair h100i waterkoeling set.
Zelf kwam ik uit op een fractal design define R4. Ik vraag me af of er nog meer goede mogelijkheden zijn.
Over veel kasten kan ik weinig info vinden en ik ben ook niet 100% zeker of de koeler in combinatie met mijn moederbord in de fractal design case past.
Mijn huidige systeem bestaat uit:
MSI B75A-G43 (ATX)
Scythe Mugen 2 Rev.B (deze wordt dus vervangen door de Corsair h100i)
ASUS EAH6970/2DI2S/2GD5(vrij lang volgens mij is hij 27.9 cm)
Intel i7-2600K
OCZ ModXStream Pro 600W
Cooler master Elite 332 (huidige case)
Corsair XMS3 4x2GB
SATA apparaten: 1 x SSD, 1 x HDD, 1 x optical drive
De vraag is dus of jullie ervaring hebben met andere cases die aan mijn eisen voldoen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke,
Nesslem
Ten eerste hoop ik dat ik de vraag onder de juiste categorie heb geplaatst.
Zoals die titel beschrijft wil ik een nieuwe behuizing en cpu koeler gaan nemen.
Mijn budget voor de behuizing is ongeveer 100 euro 120 of 130 zou ook nog wel kunnen.
Ik ben op zoek naar een case met een windowkit, daarnaast moet de cpu koeler die ik wil inschaffen hier inpassen.
De cpu koeler is de Corsair h100i waterkoeling set.
Zelf kwam ik uit op een fractal design define R4. Ik vraag me af of er nog meer goede mogelijkheden zijn.
Over veel kasten kan ik weinig info vinden en ik ben ook niet 100% zeker of de koeler in combinatie met mijn moederbord in de fractal design case past.
Mijn huidige systeem bestaat uit:
MSI B75A-G43 (ATX)
Scythe Mugen 2 Rev.B (deze wordt dus vervangen door de Corsair h100i)
ASUS EAH6970/2DI2S/2GD5(vrij lang volgens mij is hij 27.9 cm)
Intel i7-2600K
OCZ ModXStream Pro 600W
Cooler master Elite 332 (huidige case)
Corsair XMS3 4x2GB
SATA apparaten: 1 x SSD, 1 x HDD, 1 x optical drive
De vraag is dus of jullie ervaring hebben met andere cases die aan mijn eisen voldoen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke,
Nesslem