Aankoop nieuwe laptop tips

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimension1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2011
Hallo allemaal,

Ik heb zelf niet de meeste verstand van laptops aangezien dit mijn eerste is.

Heb veel gelezen dat acer een slecht merk is en al die dingen is ma die mensen zeggen acer goed en die zeggen slecht.

Heb een laptop op het oog een acer het gaat mij puur om de specs, ik doe games zoals knight online en cabal online zal dat gaan op deze laptop (ik ben geen die hard gamer gewoon online een beetje game), ik doe ook downloaden kan dat rederlijk met deze laptop?

Het gaat om de volgende laptop specs:

Specificaties
Productbeschrijving Acer 17.3" 7560G-6346G75MN Beeldscherm 17.3" LED-backlit - 1600 x 900 Processor AMD A6-3400M - 1.4GHz / Turbo 2.3GHz RAM 6GB DDR3 SODIMM Grafische kaart Switchable: ATI Mobility Radeon HD6250 & ATI Mobility Radeon HD6650 Harde schijf 750GB - 5400rpm Optische opslag Dual Layer DVD±ReWriter Webcam 1.3 Mega Pixel Accu 6 cell 4400mAh Aansluitingen HDMI, VGA, 3 x USB2.0, RJ45 LAN, Mic in Jack, Hoofdtelefoon out Jack Netwerk Gigabit Ethernet, WLAN 802.11 b/g/n Besturingssysteem Windows 7 Home Premium - 64 bit Gewicht 3.3 kg Afmetingen (BxDxH) 41.4cm x 27.5cm x 3.4cm Kaartlezer Multi in 1

Graag wat tips over, of het voldoende is wat aanrader is qua specs?

Ik ga geen games zoals cod black ops of erdergelijks spelen dat doe ik op mijn console:p

Hartelijk dank voor de tips:)

Welkom op Helpmij...

Ik heb je topic verplaatst naar sectie laptops(aankoop).
Succes met je vraag.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware.

Acer, ik zelf, ook al weet ik dat het waardeloze dingen zijn, kom vaak in de verleiding door die mooie specs en de goede looks. Neem het van mij aan, blijf er vanaf. De support is slecht, de prijs kwaliteit verhouding is goed, maar dit komt omdat de kwaliteit niet goed is. Koop liever een ASUS, deze zijn van zeer hoge kwaliteit.

Hoi,

Ben het met mijn voorganger eens en ik weet het hij wat duurder misschien maar je hebt ook meer kijk eens hier.

Hoi mondag,

Hartelijk bedankt voor de tip ik ga voor de Asus aangezien die de nieuwste i5 processor heeft, bedankt voor de tip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan