Aankoop nieuwe Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaptopLars

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2011
hoi mensen,

Ik wil binnekort een nieuwe laptop kopen.
Ik wil hem vooral gebruiken om te internetten en voor school.
Af en toe wil ik er ook games op spelen en films op kijken. Het gaat dan om games als COD MW3 en Battlefield 3.

Op notebookadvies werd mij deze laptop aangeraden: BTO P•BOOK 15P35-GT555 http://www.notebooktotaal.nl/book-15p35-gt555-true-black-white-scherm-p-310.html

Wat vinden jullie van deze BTO P Book? Het merk is mij niet bekend, maar ik vind hem er wel mooi uitzien. Zijn er goede ervaringen met deze laptop? En is het verstandig om een laptop van een relatief onbekend merk te kopen?

Mvg Lars,

Laatst bewerkt:
Ok voor jou zou ik deze specificaties gebruiken:

Intel i5 Processor +2GHz Goed voor multitasken (Internet, Office tegelijk enzo) en het is ook goed voor COD
4 Gb Ram Dit heeft Windows 7 nodig om goed te werken (ik heb dit ook en speel COD met twee schermen)
512Mb-1Gb Grafish geheugen (ATI of NivIdia) Zorg gewoon dat het 1 Gb of 512 Mb grafish geheugen heeft. De nummer maakt niet veel uit.
Harde schijf 500GB Normaal zou ik voor SSD kiezen. Maar dit is duur (het verbruikt wel minder stroom)

*Let wel op dat de specificaties bij een laptop stukken minder is dan een desktop.
Zelf heb ik een i3 maar die is even sterk dan een i5 in een laptop

BTO is goedkoop, maar geen goede service. Ze geven geen installatie cd van je windows maar zetten alles in de C:\i388..... folder. Ik zou bij de DELL DEALS gaan kijken

Gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan