Aankoop nieuwe Laptop ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Berichten
130
Ik ben al een tijdje bezig om mijn huidige Laptop te vervangen en weet wel zeker dat ik een Asus Laptop wil .
Op technisch gebied van hardware vind ik de CPU het allermoeilijkste om te vergelijken .
Er is een Internetsite www.notebookcheck.net die je zou kunnen gebruiken maar vind deze wat te ingewikkeld op te begrijpen .
Is er soms een andere alternatief om Laptops CPU op een benchmark te vergelijken ??
Ook weet ik zeker dat ik een 15.4 scherm wil , 500 GB harddisk minimaal , 4000 MB werkgeheugen minimaal / een USB 3.0 / Windows 7 Premium / Nvidia of AMD graphic card 1 GB eigen geheugen .
Mijn huidige Laptop is een Acer van 11-2005 ( ruim 6 jaar oud ) 1256 werkgeheugen / 40 GB harddisk / Windows XP home / graphic card 64 shared geheugen ( zeer weinig ) .
Mijn budget is nooit hoger dan €500,00 .
Ik lees graag jouw reactie .
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Lees ik goed budget van 500 euro? of 1500 euro
 
Kijk eens bij tweakers.net of er een review van de door jouw gewenste laptop staat.
Helaas geef je niet aan welke laptop je op het oog hebt.
Waarom moet het persé Asus zijn.
 
Omdat Asus betrouwbare hardware heeft heb ik vaak horen zeggen .
En dat ik zeker weet dat ik een van de drie computerwinkels , Mycom , Paradigit , MediaMarkt , ga kopen bij mij in de buurt en niet online ga kopen .
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Gezien je niet meld welk budget zou ik deze overwegen en inderdaad denk dat Asus op het ogenblik goede notebooks levert met goede specificatie tegen redelijke prijs.
 
Ik heb overwogen om mijn 6,5 jaar oude Acer Laptop toch maar niet te vervangen voor een nieuwe Asus Laptop .
De reden is dat ik met mijn huidige Laptop nog steeds goed functioneert met internetten .
Ik gebruik geen zware programma,s en daarom ik een voordeel heb dat ik kan wachten om zo door te sparen tot een bedrag van maximaal €500,00 .
Zo zie je maar weer dat je met een computer lang plezier kan hebben .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan