Aankoop nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans16

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2007
Beste mensen,

ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Wil deze graag gebruiken om leuke nieuwe games te spelenop een goede kwaliteit en verder voor alledaagse dingen.
Ik ben zelf al aan het zoeken geweest en wat interessante laptops gevonden.
Mijn budget is tussen de 700 en 900 euro. Zou graag een 15/16 inch scherm hebben omdat ik de laptop graag mee wil kunnen nemen van huis 1 naar huis 2.
Zelf had ik al een laptop gevonden (http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel(R)/ALTERNATE/15P35-GT555_Performance/591820/?`) maar ik snap niet goed wat de verschillen zijn met de duurdere laptops van alternate.(http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel(R)/ALTERNATE/15CL35-GT555_Extreme_II/589497/?)
Ook heb ik nog nooit een laptop bij alternate gekocht. Dus wil graag weten wat jullie ervaringen zijn en of jullie misschien iets anders aanraden.

Mvg,

Hans

Laatst bewerkt:
qua hardware kan ik geen verschillen vinden. Enige wat dan anders is, is de behuizing.
Let wel op dat er bij beide nog geen Windows bij zit.

Hoi ik heb pas deze laptop gekocht
Bij dixons voor 670 euro acer aspire5750g-2676g50mn
Ik kan hier alles mee
Zoals gta 4 fifa 12
Okk word en zo
Voor school is hij ook perfect
groetjes thymon

Dank je wel voor de reacties. Ik had inderdaad gezien dat er geen besturingssysteem bij zit. Heb echter nog een windows 7 dvdtje liggen. Dus die zet ik er dan wel even op, neem aan dat als je zo'n laptop besteld dat dvd drive gewoon in de bootsequence staat toch? Heb dit nog nooit gedaan dus als iemand mij daar voor een valkuil kan behoeden, graag!

Ben zelf geen fan van acer, nooit 1 gehad maar heb er niet veel goeds over gehoord.

De laptop die je had gelink is wel minder dan mijn keuze. Minder werkgeheugen en mindere videokaart.

Iemand nog info over bestellen bij alternate??

Hoeft niet per se een ervaring te zijn van iemand die zelf iets bij Alternate heeft gekocht, mag ook een ervaring van bekenden zijn.
Ik ben heel erg benieuwd of die laptops van hun een beetje betrouwbaar zijn en goed in elkaar zitten. Hopelijk kan iemand me even wat info hierover geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan