Aankoop nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kayvdl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 apr 2012
Hallo Forumgenoten,

Ik ben hier sinds korte tijd op het forum. Ik heb hier een account aangemaakt om advies te krijgen bij mijn aankoop.
Binnenkort wil ik graag een nieuwe laptop aanschaffen, waarop ik games op kan spelen, zoals bijv. FIFA 13.

Is er iemand die mij zou kunnen helpen met mijn aankoop ?

fifa 13 ? fifa 12 is pas uit ...
Vor fifa heb je een dual core en 256mb vram videokaart nodig, dit is een licht spel voor de laptops van nu.
Dus elke laptop van nu voor ong bove nde 400 euro zal voldoen.
Wat is je budget ? Wil je hem van internet bestellen of moet hij perse van de mediamarkt <--(bijv)

Zou het dus niet bij de Mediamarkt halen...
Prijzen zijn er wel leuk ja, maar als er ook maar iets kapot gaat dan is het een gigantisch drama om je gelijk te krijgen...
Laat staan je geld terug...
Mijn in November vorig jaar gekochte laptop ging binnen 2 weken kapot, de hardeschrijf reageerde niet meer, momenteel is hij nog steeds ergens in Den Bosch om te worden getest, het is nu ruim 5 maanden later...

wat is het budget voor de laptop?
voor 400 euro ga je geen laptop kopen die games degenlijk kan spelen laat staan dat je een standaard size laptop koopt
dit word tog eerder minimaal 600 euro

Laatst bewerkt:
wat is het budget voor de laptop?
voor 400 euro ga je geen laptop kopen die games degenlijk kan spelen laat staan dat je een standaard size laptop koopt
dit word tog eerder minimaal 600 euro

Tussen de 750 en 900 euro ongeveer

ik heb acer aspire 5750G
daar werkt fifa 12 geweldig op
ook spellen als mw3 en batlefield zijn geen probleem

@Shelleyy,

Welkom op Helpmij,

Je mag niet inbreken op een ander zijn vraag dus daarom maar even bij je eerder gestelde vraag gezet

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan