Aankoop nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
489
Beste allemaal,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, dit omdat mijn huidige laptop: HP nx7400 is overleden. De accu deed het al niet meer, maar kon hem nog gebruiken via netstroom. Maar nu kreeg ik gister een critical disk error, en hoor ik nu elke keer als ik hem opstart de tik of dead, en krijg ik weer critical disk error.
Nu was het al een oude laptop dus word maar eens tijd voor een nieuwe, en hier zou ik graag jullie hulp bij willen.

-Wat ga ik ermee doen?
Wat office dingen en internetten, maar af en toe een spelletje zoals league of legends of minecraft is ook gewild. Ondertussen wil ik natuurlijk wel muziek aan hebben :)

-Wat is me budget?
rond de €500,- tot €550,-


Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Mvg,
Drioras
 
Beter dan deze kwa grafische mogelijkheden zul je niet krijgen onder de €550,-
niet dat er iets niet goed aand is, ik denk wel goed genoeg voor de dingen die jij ermee wilt kunnen doen ;)

In theorie zou je zelfs BF3 op med kunnen spelen :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb ff wat gekeken maar wat bedoel je met af en toe een spelletje? zonder lagg of is een beetje lagg ook goed?
hoeveel gig hdd heeft hij nodig?
welke besturingsysteem moet hij hebben?
ik heb een beetje rondgekeken en vond deze
veel succes!
 
Dat meen je toch niet, een acer?
En je mag van geluk spreken als je minecraft daarmee uberhaupt zonder lagg kunt spelen...
 
Dat meen je toch niet, een acer?
En je mag van geluk spreken als je minecraft daarmee uberhaupt zonder lagg kunt spelen...

geloof me maar, ik ken er veel ergere en dat zeg ik uit eigen ervaring(net nieuw, start minecraft op en heb bij het hooftmenu een fps van 3...)
 
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat het de MSI gaat worden.

En 3fps in het hoofdmenu? ik heb hier een hp uit 2001 liggen (die mijn pa vroeger heeft gebruikt) en die kan minecraft draaien op 20 fps met settings op low + optifine.
LoL was een no go maar dan vraag ik me toch af wat jij hebt gekocht :)

Mvg,
Drioras
 
Beter dan deze kwa grafische mogelijkheden zul je niet krijgen onder de €550,-
niet dat er iets niet goed aand is, ik denk wel goed genoeg voor de dingen die jij ermee wilt kunnen doen ;)

In theorie zou je zelfs BF3 op med kunnen spelen :)

ga er windows 7 ultimate 64 bit op zetten, maar wil er wel weer even mee kunnen werken.
Ik weet zelf niet zo veel van intel processoren af, heb zelf amd in desktop. Is de I3 nog redelijk snel voor deze tijd?

Mvg,
Drioras
 
Beste allemaal,

Helaas is de laptop MSI CX640DX-478NL niet meer leverbaar en is de prijs hierdoor erg gestegen.
Ik vroeg me af of iemand nog zo vriendelijk zou willen zijn om mij een vergelijkbare laptop aan te wijzen/raden.
Ben zelf niet zo goed met het zoeken naar laptops :)


Mvg,
Drioras
 
Hoezo, hij is nog steeds 550 euro? en de voorraad is 3 volgens de webshop...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan