Aankoop nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
In eerste instantie altijd gaan voor de drivers van de fabrikant van de laptop. In dit geval dus van ASUS.
Pas bij problemen zou je kunnen gaan overstappen naar nieuwere drivers van een derde partij..

Laatst bewerkt:
Oke maar ik had ergens gelezen bij games mensen een lage FPS hadden met de videokaart driver van Asus en dat ze die hebben verwijderd en 1driver van de Nvidia site hebben gedownload en dat beter werkte weet u daar iets over?

Zeg maar je tegen mij;)

Dat kan inderdaad zo zijn. Maandelijks komen Ati/amd en Nvidea met nieuwe drivers. Hierin worden de zogenaamde "buggs"(problemen) in opgelost.
Het kan dus idd zo zijn dat bijv een game het op oudere drivers niet (goed) doet en op nieuwere wel. Dan zou je dus voor de drivers van de site van,in dit geval, Nvidea kunnen gaan.
Vandaar mijn opmerking dat als je problemen ondervindt je naar de andere sites kan gaan. Dit geld eigenlijk met name alleen voor de drivers van je VGA(videokaart/chip)
Verder is het gewoon dat wanneer al het andere (bijv je geluid en Wlan etc) prima werkt je geen driver update hoeft te doen.

Weet iemand of de garantie vervalt als ik mijn RAM ga uitbreiden van mijn Asus laptop?

als jij het oude ram bewaart en de pc terug brengt met het oude ram er weer in houd je gewoon de garantie
tenzij er ergens een sticker is die over het geheugen dekseltje is geplakt met void warranty if removed.

Hmm ik heb hem nog niet geopend maar weet iemand of er zo een sticker zit in een Asus N55

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan