Aankoop nieuwe PC €850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilcovdg

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2014
Ik ga binnenkort een nieuwe PC kopen.
Nu heb ik enige twijfels en ik hoop hier deze op te kunnen lossen.

Dit is wat ik tot nu toe heb.
Nu is mijn vraag of dit allemaal compatibel met elkaar is (Werkt alles optimaal met elkaar?)

Nu heb ik ook een andere vraag.
Ik kan namelijk niet kiezen tussen deze of deze. Welke van deze twee is beter?

En nog even over de koeling van de processor, zodra ik merk dat dit echt niet bevalt, ga ik voor een waterkoeling. Zou dan deze nog in de behuizing passen?

Alvast bedankt!!! :)

Wilco

welke behuizing ga je gebruiken?

EDIT: Khad je 1e post niet helemaal goed gelezen ..

Laatst bewerkt:
je zou (al weet ik dat niet zeker) de radiator misschien aan de bovenkant van de kast kunnen monteren op de plaats van de 2x120 mm fans, maar ik weet het níet zeker

OK, dat zie ik wel zodra ik de kast en alles binnen heb (waterkoeling doe ik niet gelijk)

En hoe zit het met de andere vragen?

Die processor past op het moederbord, maar het moederbord zal een eventuele BIOS update nodig zijn om de volle kracht van je processor te gaan benutten,vanaf versie 2.30 : Improve AM3+ FX-8350 and FX-8150 CPU compatibility.
voor je geheugenmodules verwijs ik je (graag) naar http://www.asrock.com/mb/AMD/970%20Extreme4/?cat=Memoryom later vage foutmeldingen en BSOD's te voorkomen
en wat betreft je videokaart, ik heb er geen kaas van gegeten, maar krijg/heb de indruk dat de AMD-kaart de betere van de 2 is ..

Op de koeler van de processor is standaard al koelpasta gemonteerd, kzou effe wachten met de (extra) pasta..

Van alles, van gamen (niet de nieuwste games) en veel dingen naast elkaar doen (office, chrome veelvuldig (4x office en zeker 6 tabbladen chrome). Daarom heb ik gekozen voor een octa core processor.

Dus alles zou samen kunnen gaan? (Op evt BIOS update na)

Groetjes Wilco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan