aankoop nieuwe pc 2dehands

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik jou was zou ik doorsparen voor een betere pc waar je op hogere settings kan spelen.

dat is een business computer dus niet geschikt voor gaming.

Vista soort

Vista Business Nederlands geinstalleerd dat is een Windows vista soort toch en op deze laptop heb ik Euro truck ook op low staan

Kort samengevat. 2GB is echt te weinig geheugen en een 80 GB schijf is echt te klein. Grafische kaart is niks wat er in zit. Dus zelfs op low settings gaat het behelpen worden. Je mag dus in feite gelijk naar de winkel voor geheugen, harde schijf en Winfows 8.1. Voor de totaalprijs krijg je een nieuw systeem met betere specs.

Die pc's zijn leuk, maar alleen voor mensen die incidenteel een briefje tikken en af en toe iets op internet opzoeken.

Dus dat is geen goede site kan ik dus beter op marktplaats kijken ofzo

De site hoeft niet per definitie slecht te zijn als het aangebodene niet voldoet aan jouw wensen.
Als je eerst naar de specs van de game kijkt had het wat makkelijker geweest een passend 2e handsje te vinden.

In de regel zijn de meeste 2ehands pc sites hetzelfde. Kopen massaal oude zakelijke systemen op en zetten die na herinstallatie en schoonmaak weer op internet. Prijzen blijven echter fors. Een beetje shoppen geeft je een nieuw systeem met betere specs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan