aankoop pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Misschien even melden waarvoor je de pc wilt gaan gebruiken.;)

niet voor films te downloaden beetje google enzo,heb nu een oldtimer hp t570 xp
neem aan dat je dan wat snelheid hebt en voor uit gaat?
of is het niks?
ik zie door de bomen het bos ook niet meer ,die praat zo die zo dus vandaar ben ik hier haha

hou niet van zandlopers en vastlopers vandaar

Hoi,

Als het om deze gaat ja dan gaat er een wereld voor je open:D
Voor je wensen voldoet de nieuwe prima en ik neem aan dat de winkel een plaatselijke winkel is altijd makkelijk als er wat mee is

Hoi,

Met deze bedoelde ik de oude hp maar bij nader inzien moet dit deze zijn. Maar je gaat er nog steeds mee vooruit maar voor een beetje google etc zou het nog moeten kunnen gaan al eens een schone installatie overwogen? Maar met de nieuwe gaat altijd wel beter.

klopt dat is de hp die ik nu heb,al zoveel gekliooi mee gehad en nu nog .
alles opnieuw erop gezet maar het is niet meer van deze tijd,kan somige site"s niet openen het is allemaal niks trage troep ,en als je ze in de winkel moet geloven is dit prima de beste uit de 3 aanbiedingen en om de hoek.
of is het niks volgens jou?

Hoi,

Jazeker is het wat maar als je hem alleen voor internet en wat tekst verwerking koopt voldoet de basic op die bladzij ook nog maar de family kan je wat meer mee en als je het geld er voor over hebt is het een goede keuze.

oke en xp is zo oud en trager 10 jaar terrug was het de top nu de oldtimer en ik denk dat het kwa snelheid zeker merkbaar is en ik ook een paar dingen tegelijk kan doen zonder vastlopers.
vergeleken dit ding is er zeker vooruitgang of niet .................

Hoi ,

Ja zeker klopt wel maar welke wordt het nu en je kan kiezen tussen win 7 en 8 dan zou ik de win 8 nemen is toch wel wat sneller en nieuwer wel even wennen geblazen maar dat went gauw.

het word de duurste uit de 3 van 599,00 euroknallers de [family] de rechtse van de link blz 6 heb je hem niet gezien dan?
en w 8 is vrij moeilijk zij die verkoper zeker als je van xp afkomt?
en als optie kn ik voor 20 euro panda antivirus 2013 erop laten zetten voor 1 jaar ,maar heb hem nu ook maar dan free?

Hoi,

Jazeker heb ik hem gezien zit I5 3470 processor in, maar weet niet hoe handig je bent met windows maar het went snel hoor en daar zit alleen antivirus ingebakken maar win 7 is ook prima .En qua virusscanner kan je net zo goed de gratis avast nemen zeker zo goed als Pand zo niet beter.

xp lukt prima maar win 8 gaat meer met blokken op bureaublad dus tja moeilijk

Hoi,

Kwestie van wennen maar als je je eigen niet vertrouwd dan win 7 .

ik weet genoeg zal eens gaan bellen ze moeten het nog samenstellen ben er al geweest,dank je voor de uitleg en als ik vragen heb met de andere kom ik wel weer:thumb:

Hoi,

Succes met de aankoop en als er vragen zijn we staan er voor klaar:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan