Aankoop server (om ook op te gamen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bonker2000

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2014
Hi
Ik ben aan het kijken om een server te kopen waar ik soms ook een beetje op kan gamen.
Uiteraard redelijk recente games.

Ik heb de website: www.serverhome.nl gevonden.
Zij raden mij deze aan: http://www.serverhome.nl/catalog/product/view/id/4789

Heeft iemand ervaring hiermee om laten we zeggen een video kaart goed werkend te krijgen op een server en is het aan te raden, en als ik bijv. "Sapphire Radeon R9 270X 2GB GDDR5 DVI-I/DVI-D/HDMI/DP Dual-X with Boost and OC Version PCI-Express Graphics Card 11217-01-20G" erbij neem zou die werken software matig en zou die in de motherboard voeding passen of past deze geheel niet in de kast.

Enig info of commentaar is gewenst.

Een server en een pc om op te gamen zijn twee hele verschillende machines.
Een server is er niet op gebouwd dat er een flinke videokaart ingezet wordt en dat er op gegamed word.

Wat is de reden dat je op een server wil gaan gamen?
Wat is de reden waarom je een server wil kopen?
Wat is je doel?

Een server en een pc om op te gamen zijn twee hele verschillende machines.
Een server is er niet op gebouwd dat er een flinke videokaart ingezet wordt en dat er op gegamed word.

Wat is de reden dat je op een server wil gaan gamen?
Wat is de reden waarom je een server wil kopen?
Wat is je doel?

Goedemorgen Woutertjuh88.

Thx for reply.
De reden dat ik een server "wil" aanschaffen is voor het goed kunnen draaien van Hyper-V & VM ware virtual machines.
Tevens omdat ik ook een beetje wil gamen mey redelijk recente games wil ik ook mijn pc een beetje upgraden.
Het liefts naartuurlijk 2 vlirgen in 1 klap indien dit mogelijk is.

Als je een PC koopt met een i7 processor en even kijkt of deze hyper-V ondersteund (recente wel) met voldoende geheugen, goede videokaart, dan kun je er virtueel servers op draaien en er op gamen.

Wat is je budget?

Sorry voor de late reply.
Mijn budget is tot max 1000.
Kan eventueel hoger maar dan moet er wel een duidelijke verschil in zitten en denk niet hoger te willen dan 1300.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan