Aankoop tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

marriette

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2014
ik zou graag voor de kindjes op hun kamer ipv dvds te branden rechtstreeks video vanop mijn pc streamen dus avibestanden ezv zonder daadwerkelijk de pc aan te leggen en die films ook daadwerkelijk te spelen op mijn pc.
Zodus op hun kamer de tv aansteken en videos die op de pc staan spelen op die tv .Bvb met deze hier :http://aldi.medion.com/md30805/be_nl/ Zou dat lukken ? Ik ken niet veel van moderne teknologie maar kan misshien wel hulp krijgen om aan te sluiten.Dank U vriendelijk voor eventuele respons........

Voor streamen zul je toch daadwerkelijk je pc of mediaspeler aan moeten sluiten op je tv draadloos (dan moet je tv wel een ingebouwde draadloze netwerkkaart hebben) of bekabeld.
Je hoeft niet perse de films op je eigen pc af te spelen, vanaf Media Player 12 kun je films, video's muziek etc. streamen vanuit je mediabibliotheek terwijl je zelf met andere dingen bezig bent op je pc.
Let wel op, niet alle bestandsformaten worden ondersteund door WMP.
Succes.

Hartelijk dank voor Uw reaktie zou je eens willen nakijken via de link als dat draadloos mogelijk is en wat ze beloven of sugereren ook daadwerkelijk mogelijk is er is sprake van wifi dongle en dlna is dat dan voldoende ? hartelijk dank:thumb:

Beste marriette, je vraag is verplaatst naar de juiste sectie, gelieve goed te kijken in welke sectie je je vraag neerzet. De kans is dan groter dat je een gerichter antwoord krijgt.
Succes met je vraag

Wat je vraag betreft, deze tv heeft alleen een netwerk aansluiting(bekabeld), via deze route kan je je media streamen naar de tv, ik heb tot op heden geen informatie gevonden om dit draadloos te kunnen(is ook niet echt aan te raden met streamen). Wellicht dat het mogelijk is met een usbdongel, maar dat wil niet altijd werken. Is vaak merk gebonden zoals dat bij Samsung het geval is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan