NLboswachter
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 mrt 2009
Beste,
Ik zit in een situatie waarbij ik een aantal spullen nodig heb maar geen idee heb hoe ik dat moet zoeken.
Wij hebben UPC thuis, ons aansluit punt zit in de meterkast. Vanuit de meterkast loopt een kabel (die lijkt op onderstaande foto) die wordt verlengt naar de woonkamer en daar heb ik een splitter in de muur geprikt die het signaal verdeeld naar internet/tv/radio.

Nu wil ik eigenlijk het signaal al in de meterkast splitten om dichter op me aansluitpunt te zitten.
Wat ik nodig heb is als volgt:
1 x een splitter die signaal verdeelt naar internet en tv
1 x een kabel vanuit mijn aansluitpunt naar de splitter
1 x een COAX kabel van de meterkast naar de TV
2 x een SFTP kabel van de meterkast naar mijn computer
Kan iemand mij tips of suggesties geven waarnaar ik moet zoeken (of wat de benaming van de apparaten zijn). Ik heb zelf een Gigabit modem dus zou graag willen dat het signaal 1000Mbts haalt. Niet dat ik beperkt wordt door bijvoorbeeld de splitter (of de bekabeling).
Kan iemand mij helpen.
Alvast mijn dank!
P.S. als ik in de verkeerde topic zijn mijn excuus.
Ik zit in een situatie waarbij ik een aantal spullen nodig heb maar geen idee heb hoe ik dat moet zoeken.
Wij hebben UPC thuis, ons aansluit punt zit in de meterkast. Vanuit de meterkast loopt een kabel (die lijkt op onderstaande foto) die wordt verlengt naar de woonkamer en daar heb ik een splitter in de muur geprikt die het signaal verdeeld naar internet/tv/radio.

Nu wil ik eigenlijk het signaal al in de meterkast splitten om dichter op me aansluitpunt te zitten.
Wat ik nodig heb is als volgt:
1 x een splitter die signaal verdeelt naar internet en tv
1 x een kabel vanuit mijn aansluitpunt naar de splitter
1 x een COAX kabel van de meterkast naar de TV
2 x een SFTP kabel van de meterkast naar mijn computer
Kan iemand mij tips of suggesties geven waarnaar ik moet zoeken (of wat de benaming van de apparaten zijn). Ik heb zelf een Gigabit modem dus zou graag willen dat het signaal 1000Mbts haalt. Niet dat ik beperkt wordt door bijvoorbeeld de splitter (of de bekabeling).
Kan iemand mij helpen.
Alvast mijn dank!
P.S. als ik in de verkeerde topic zijn mijn excuus.