aankoop vraag

• Onderwerp starter Onderwerp starter gdus
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
pc aanschaffen voor 270 euro

hallo mevrouw
volgens mij hebt uw dat inderdaad dat gezien op marktplaats en ik moet uw waarshuwen wil uw aub uitkijken het is wel gekoop dat moet nu een belletje gaan ringen niet kijk eerst verder en dan beslissen want meestal als het gekoop is tweede hands dus ga eerst na waarom de verkoper voor zo weinig wegdoen en dan beslissen en gewaarshuwd mens telt voor twee aub uitkijken

@Noelle004:Waar haalt u uit dat het een mevrouw is??
Ook wordt er aangegeven in de topicstart dat het een nieuwe pc betreft.En het zou fijn zijn als men leestekens zou gebruiken.
Nu is het een onzinnige, bijelkaar geraapte toevoeging in dit topic.:confused:

ik weet dat mijn spelling slecht is (zit daarom ook op school)
maar dit slaat alles...

afzeiken van Aankoop van

ik dacht dat deze site was om mensen te helpen en niet af te zeiken.Frankwannet als u niets beter te doen hebt dan heb ik liever geen gezeik aan mijn hoofd van uw verstanden! Uw zeik over alles wat ik hier schrijf en ik bedoelde het goed hoor:mad:

Laatst bewerkt:
spelling afzeiken firest0rm

heb je niks beters te doen dan mensen afzeiken met de spelling! So what als de spelling vals zijn ik bedoelde het goed hoor en ik dachte dat deze site is om mensen te helpen GET A Life already kwaaier kan je me niet krijgen hoor

Frankwannet als u niets beter te doen hebt dan heb ik liever geen gezeik aan mijn hoofd van uw verstanden! Uw zeik over alles wat ik hier schrijf en ik bedoelde het goed hoor:mad:

Dat vind ik knap dat ik over alles zeik wat u hier post.(aangezien het uw eerste post was)
Maar lees uw post eens na dan weet u wat we bedoelen.

En hulp hier mag van enig nivo zijn btw.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan