patsneok
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 feb 2002
Hallo,
Is er misschien iemand aanwezig die mij kan helpen bij het aangeven van goede onderdelen voor een nieuwe computer? Ik heb er niet veel verstand van en hoop dat jullie mij misschien op weg kunnen helpen. Ik wil graag een stille, geluidsarme en solide PC (bijvoorkeur in de kleur zwart) voor Photoshop en Videobewerking. Mijn budget is € 1.400,-.
Wat wil ik met de PC gaan doen:
Computer Configuratie:
Dat was wat ik zelf kon verzinnen. Ik hoop dat iemand mij hierbij een handje kan helpen.
Bedankt alvast!
Thankx!
Is er misschien iemand aanwezig die mij kan helpen bij het aangeven van goede onderdelen voor een nieuwe computer? Ik heb er niet veel verstand van en hoop dat jullie mij misschien op weg kunnen helpen. Ik wil graag een stille, geluidsarme en solide PC (bijvoorkeur in de kleur zwart) voor Photoshop en Videobewerking. Mijn budget is € 1.400,-.
Wat wil ik met de PC gaan doen:
- Photoshop, Videobewerking, Office toepassingen, Internet/e-Mail
- Voldoende USB aansluitingen
- FireWire aansluiting om de videocamera op aan te sluiten.
- Compact Flash Cardreader intern om de geheugenkaartjes van mijn fototoestel te lezen.
- DVD-brander
- WLAN aansluiting
- Gerenommeerde onderdelen.
- geen intresse in overklokken (!)
- computer moet geassembleerd worden, dat ga ik niet zelf doen.
Computer Configuratie:
- Processor: ?
- CPU Cooler: ?
- Geheugen: minimaal 2 GB
- Harddisk: minimaal 300 GB. (Is een RAID opstelling handig/nodig?)
- Mobo: ?
- Videokaart: ?
- Geluidskaart: maximaal 5.1
- Muis & Toetsenbord: ?
- Kast: ?
- Voeding:
- Operating System: Windows Vista (Home Premium) Heb ik de 32 of 64 bits versie nodig?
- Monitor Ik heb veel goede geluiden gehoord over de Samsung Syncmaster 215TW. Voor Photoshop heb ik graag een echt "true color" (24-bit) PVA-scherm met een contrast-verhouding van 1000:1 en een toegangstijd tussen de 8 en de 12 milliseconde
Dat was wat ik zelf kon verzinnen. Ik hoop dat iemand mij hierbij een handje kan helpen.
Bedankt alvast!
Thankx!