Aankoopadvies nodig voor Laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nielles

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2011
Hallo allemaal,

Ik wil graag een nieuwe laptop. Mijn budget ligt tussen de 800 - 900 euro. Ik heb graag een scherm van 17 inch maar kleiner kan ook.
Ik wil mijn laptop gebruiken voor school, Internet (vanzelfsprekend) en ook voor games. Tevens kijk ik ook graag een film op de laptop.
Ik heb nu zelf al wat onderzoek gedaan en heb nu 3 laptops gevonden die mij aanspreken (als iemand nog een suggestie heeft hoor ik dat natuurlijk graag).
Ik weet nu alleen niet welke van de 3 het beste is voor de criteria die ik aangaf.
Bij 2 ervan kan ik zelf nog veranderingen toepassen bij de samenstelling dus daar mag men ook hints/tips op geven.

Dit zijn de laptops en zijn allemaal toevallig 17.3 Inch:
Asus N73SV-V1G-TZ462V // 879 euro
17,3 Inch LED P-BOOK 17CL35 met 2GB GT555 GPU - W170HN // 830 euro
Dell XPS 17 // 849 euro (3D kaart uitzetten)

Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij het maken van deze keuze!
Alvast bedankt

Mvg Nielles

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Gezien de specificaties zal het de Bto of de Dell moeten worden en dan zou de Bto wegens de prijs het aantrekkelijkst zijn.

OKe bedankt voor de snelle reactie, maar die van dell is toch ook QC ofniet (staat er niet duidelijk bij)? BIj dell is de videokaart 3gb en bij BTO maar 2 gb maakt dit veel verschil of valt dat mee?
Kan ik met deze laptop een aantal jaren vooruit? (Ik weet ook wel dat het grotendeels aan de gebruiker ligt, maar als je gewoon alles goed in orde hebt zonder virussen etc).

Verder zijn de 2 laptops eigenlijk identiek qua specificaties.

De dell heeft ook geen full hd scherm. De dell heeft wel extra features die je niet direct terugziet in zo'n lijst, zoals behuizing en betere speakers.

Hoi,

Ja hoor zoals je zelf al schrijft ligt een beetje aan de eisen van de gebruiker maar normaal gesproken kan je hier weer een aantal jaren met mee en ja ze zijn vrijwel identiek dan zou het uiterlijk en de degelijkheid nog mee kunnen spelen .

Scherp van wampier :thumb::thumb: dan zou ik geloof ik voor de bto kiezen

Idd wampier scherpe opmerking dat had ik zelf nog niet eens gezien.
Dan denk ik dat ik het al weet dat ik voor de BTO ga (Y)
Alleen heb ik nog een vraag (hopelijk de laatste :D)
Is het miss verstandig om de Artic Silver koelpasta te nemen (Systeem wordt beter gekoeld, tot 6 graden winst) (Meerprijs € 7,07)?
En wat betreft de Harde schijf de 500GB 7200 rpm 16Mb cache te vervangen door
4GB SSD + 500GB 7200 rpm(Max MB/s 120 lezen / 110 schrijven) (Meerprijs € 29,45)
Heeft het ook zin om het geheugen te upgraden?

Dit zijn de laatste vragen die ik hier over heb :D

Hoi,

Kan geen kwaad de goede koelpasta liever koeler als warmer en ja hd is dat een tik fout 4 gig ssd ik geloof dat ik dat zou laten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan