Aankopen Black ops en Fifa 2012 op de xbox360 niet voor elk account te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zarrocian

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2011
hallo,

Ik heb een maand geleden een xbox360 slim gekregen, maar ik had al een xbox360 arcade en hierop had ik alle black ops uitbreidingen en fifa 2012 live ticket op geactiveerd.

nu heb ik alle account overgezet naar de xbox360 slim en hierop kan ik gewoon fifa en black ops spelen met de uitbreidingen etc. maar nu kan mijn broer dit niet meer. Dit heeft hij op de xbox360 arcade wel gekund.

Wat kan ik doen om alles ook weer open te stellen voor mijn broer zijn account.

Nee hij heeft altijd gebruik gemaakt van zijn eigen account en hij kon gebruik maken van mijn aankopen zonder dat ik mee speelde of dat er gebruik van mijn account werd gemaakt.

Zover ik weet zijn Xbox live aankopen account gebonden. Met de Fifa 12 online code is dat zeker zo. Bij 2e hands verkoop zal de nieuwe eigenaar een nieuwe code bij EA moeten kopen om online te kunnen spelen.
Trials HD (Xbox Live Arcade) kan ik op ons hoofd-account wel spelen, bij een bij-account van mijn broertje alleen de demo en moet ik nogmaals 1200 punten neerleggen voor de game.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan