Aanleg ADSL

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Mijn dochter wil een ADSL verbinding via de telefoonlijn en wil meerdere PC's bedienen.

Mijn vragen.
1. De internetmodem selecteert het internetsignaal van de telefoonlijn. Kan er dan nog steeds in- en uitgebeld tijdens de internetverbinding?
2. Voor de bediening van meerdere PC's wil ze een router gebruiken. De PC's staan ver van elkaar. In de huiskamer wil ze een draadloze verbinding hebben, voor de PC's elders in het huis een kabel. Zijn er routers die zowel draadloos als via de ethernetkabel verbinding kunnen onderhouden.
3. Hoe zijn de ervaringen met aanbieders die Tiscali als kabelmaatschappij gebruiken. Hoe werkt dat samen met KPN in de huisaansluiting

Mijn dank is groot.

vraag 1: ja, je kan gewoon bellen
vraag 2: ik zou dan alles draadloos doen
vraag3: ik zit bij wanadoo via het kpn netwerk en ben erg tevreden.nog nooit problemen gehad

1) ja
2) ja, bv zyxel
3) kan ik helaas geen antwoord opgeven, ik gebruik zelf een kabel aansluiting.

een vraagje,

waarom wil je op de ene pc draadloos en de andere een kabel?

Geplaatst door goldvinger
een vraagje,

waarom wil je op de ene pc draadloos en de andere een kabel?

snap het al.
zou niet weten of dat problemen geeft.
even navragen in de winkel misschien

misschien een rare vergelijking maar ik kan ook draadloos bij mij op zolder bellen met de telefoon.
ook hier heb ik dan twee dikke betonnen vloeren.
dus waarom zou het dan niet gaan met een draadloze modem?

misschien een rare vergelijking maar ik kan ook draadloos bij mij op zolder bellen met de telefoon.

De draaggolf kan hetzelfde zijn maar de definitie van de bits en bytes is veel kritischer als het menselijke oor.

Ik weet in ieder geval genoeg. Iedereen hartelijk bedankt voor het reageren.

omdat de techniek en frequentie van telefoon en draadloos netwerk geheel verschillend is.
Ik zou niet draadloos willen door twee betonnen vloeren met al dat ijzer en elektrichiteit.

Geplaatst door puppie

omdat de techniek en frequentie van telefoon en draadloos netwerk geheel verschillend is.
Ik zou niet draadloos willen door twee betonnen vloeren met al dat ijzer en elektrichiteit.

oke, weer wat geleerd vandaag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan