Aanloggen bij EWEKA

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Wil aanloggen bij Eweka, maar dit lukt niet dus:

Even het volgende, we hebben bericht gehad van eweka dat we gebruik kunnen maken van hun diensten.Hoe kom je nu op die hele site. Kom alleen maar op die free site. Heb loginnaam gehad en wachtwoord, maar als ik het dan in een van die forums gebruik geeft hij aan dat het niet goed is. Heb opnieuw wachtwoord opgevraagd, deze is echter hetzelfde.

Volgens mij moet je je ook nog registreren voor het eweka forum

Hoe kom ik daar dan? Moet ik mij nu opnieuw aanmelden op eweka.nl?

Wil je op hun forum of wil je ergens anders naar toe?

De loginnaam en wachtwoord die je gehad hebt is waarschijnlijk voor de newsserver (mits je die aangevraagd heb)

Dus daarmee kun je op hun server inloggen

Klopt die newsserver heb ik ingelogd bij newsleecher. Wat moet ik dan daarna doen? Waar moet ik die Loginnaam en wachtwoord dan invullen. Denk toch dat ze dit nodig hebben.

Als je op de servernaam gaat staan in Newsleecher en dan rechtsklikt en EDIT server klikt dan kun je de user/pass onder invullen.

Wel even vinkje bij "server requires login"

Als ik via FTDv3 download krijg ik de log van newsleecher de melding: NewsreaderXX.eweka.nl Server response 500 What??

Ik heb ook al op het form www.eweka.nl/phpbb maar daar werkt mijn password en user naam ook nieti.

Laatst bewerkt:
Is hier helemaal geen lijst van hoe je hier mee moet werken.

Maar wat wil je nu precies? Je begint nu over 3 dingen tegelijk

Het lukt niet ik ga ze vandaag even bellen, bedankt.

Bedankt M@rio,

ik ga het gewoon proberen tot eweka een ander site of password aangeeft, bedankt.

Hallo m@ario,

Voor eweka hoeveel kan je de sever het aantal X aantal opgeven, ik heb deze op 3 maal gezet.

Wat betreft de instellingen in newsleecher is het niet zo moeilijk.

Zie de bijlage hoe je alles moet invullen.

Let wel op, dat je bij het WW(wat je postcode is) twee hoofdletters gebruikt.

Wat betreft het zoeken snap ik je niet zo.

Bedoel je hoe je de bestanden op de servers moet zoeken?

Helaas heeft Eweka het xpat zoeken uitgeschakeld, omdat dit de servers te zwaar belastte.

Wanneer je een betaalde versie hebt van Newsleecher, kan je zoeken met Supersearch.
Zo niet, kan je eerst van de server de headers binnenhalen. Of gebruik een NZB.

Voor het gebruik van een NZB zijn er diverse mogelijkheden.
Lees hier verder over hoe je een NZB moet gebruiken.

Mvg P

Laatst bewerkt:
Geplaatst door humpe
Hallo m@ario,

Voor eweka hoeveel kan je de sever het aantal X aantal opgeven, ik heb deze op 3 maal gezet.

Bedoel je gelijktijdige connecties? Dat is maximaal 4

M@rio,

Ik had ze ook op 3 gezet, bedankt.

We hebben Eweka opnieuw ingesteld. Probleem is nu opgelost. Op advies van een systeembeheerder heb ik hem op 8 gezet en UPC services er ook in laten staan. Mijn oude progr. kan ik nu gebruiken o.a. usernet, FTD3 zonder verdere problemen, dus de problemen zijn ogelost, iedereen bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan