Aanloggen bij EWEKA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eweka samen met FTDv3

Zijn er mensen die ervaring hebben met het download met de Pserver Eweka met FTDv3, graag jullie ervaring, bedankt

Laatst bewerkt:
Re: Eweka samen met FTDv3

Geplaatst door humpe
Zijn er mensen die ervaring hebben met het download met de Pserver Eweka met FTDv3, graag jullie ervarin, bedankt

24/24 uur staat hij te downloaden met Eweka/Ftdv3

Ik gebruik voor het downloaden newsleecher , maar ik ben hier net mee begonnen. Ik gebruik search hiervoor, kom echter niet zover hiermee, geeft aan unable als fout. Kun jij misschien kort toelichten hoe jij dit doet? Als ik supersearch intoets dat ik een te oude versie heb. Dit lukt dus niet Enig idee?Vast bedankt

Voor het gebruiken van SuperSearch moet je helaas de betaalde versie hebben van Newsleecher.(het aanraden waard voor €30,-)

De gewone search functie werkt niet met Eweka(x-pat zoeken).
Eweka heeft deze mogelijkheid uitgeschakeld, omdat dit de servers te zwaar belastte.

De twee mogelijkheden die overblijven zijn het downloaden middels een NZB. Vaak worden deze meegepost(in FTD) , en anders maak je er zelf eentje.
Een gratis mogelijkheid tot het maken van een NZB is http://nzb.xsnews.nl/ of http://usenetsearch.eweka.nl/login.php .

Een betaalde manier is bv NZBleecher. Hier kan je er meer over lezen(geen ervaring mee)

De andere manier is gewoon de headers binnenhalen van de groep waaruit je wilt gaan downloaden. Echter dit is in de grotere groepen tijdrovend.

Je kan ook de newsserver van je provider toevoegen in Newsleecher, en mbv die server x-pat zoeken.

Wanneer de post is gepost met Powerpost, verschijnt meestal als eerste de NZB. Hierna kan je gelijk het zoeken stoppen, en de NZB toevoegen aan je Download Queue.

Maar in mijn ogen kan je het beste Newsleecher gewoon kopen, dit voorkomt veel ergenis.
Je kan dan dus gebruik maken van de SuperSearch functie. Binnen 5 tellen heb je dan alle bestanden in je Download Queue staan. Perfect!!!!!!

Mvg Patrick

Bedankt voor de duidelijke informatie. Ik weet nu eindelijk hoe het werkt. Heb gehoord dat je newsleecher alleen met een creditcard kan betalen is dit zo? Of is er ook nog een andere mogelijkheid.

Ik ewrka aangepast op 4 channel en morgen ga newsleecher 3.0 installeren om ook bij FTDv3 te kunnen download, omdat FTDv3 een beter overzicht geeft wat je kan downloaden.

Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost ik kopieer de de titel uit FTDv3 gewoon naar eweka.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan