aanlogscherm bij op zetten van Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

alberke

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2005
Berichten
8
Hoe kan er voorkomen worden dat ik steeds dat aanlog scherm krijg bij het op zetten van mijn Laptop ,ik ben de enige gebruiker en vind dit knap lastig (ik zet hem aan ,ga even een drankje halen ,kom terug en die laptop staat daar te wachten tot ik een toets indruk om verder te gaan ,wat omslachtig toch voor mij als enige thuisgebruiker van dit toestel ).:mad:

Bedankt indien je mij een tip kan geven .
 
hey

Hey heel simpel je klikt gewoon rechter muis knop op je bureaublad dan eigenschappen
Dan kis je het tabblad schermbeveiliging dan Energie en daar het tabblad energiebeheerschema’s en daar bij beeldscherm uitschakelen kan je het gewoon uitzetten
:thumb:
 
Ga naar start>uitvoeren>typ in: control userpasswords2.
Selecteer in het lijstje de gebruikersaccount waarmee de computer moet opstarten, haal het vinkje bij 'Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken' weg, druk op 'ok' en start de computer opnieuw op.

Wijnands
 
Geplaatst door Wijnands
Ga naar start>uitvoeren>typ in: control userpasswords2.
Selecteer in het lijstje de gebruikersaccount waarmee de computer moet opstarten, haal het vinkje bij 'Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken' weg, druk op 'ok' en start de computer opnieuw op.

Wijnands
Dat is om direct door te starten, niet voor zijn probleem.;)
 
Heb dit in m'n mail gekregen:
Bedankt voor je tip ,het probleem is opgelost.

Mag ik wel ff duidelijk stellen dat ik NIETS gezegd heb in dit topic.

Maar kben ook blij dat het is opgelost.

Die dank u was dus voor jullie, he ladylover en wijnands.;)
 
Mooi dat het is opgelost, maar misschien ook mooi om dit topic ook ff de status 'opgelost' te geven.

Wijnands
 
hey

graag gedaan ze als ik kan helpen doe ik da met plezier en ben blij dat het opgelost is groetjes.
 
Probleem opgelost ,volgens de aanwijzingen die ik gekregen heb van James007 .
Iedereen bedankt voor de gedane moeite .
 
Ben erg blij voor je... maar nogmaals: It wasn't me.

Aan alberke: Zou je misschien hier even willen klikken? Dan staat je vraag op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan