Aanluiten HP DeskJet 930C

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabio

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Berichten
16
Onlangs hebben wij ergens een HP DeskJet 930C printer vandaan gehaald, er was verder geen boekje of diskette of iets dergelijks te vinden daar, ik heb op de site van HP de driver geinstalleerd, alleen vraagt hij wat voor aansluiting de pinter heeft, de printer heeft alleen een USB kabeltje dat ik al in de computer gedaan had, als ik dan vervolgens de optie ''USB'' aanklik zegt hij dat ik het kabeltje in de computer moet doen en dat hij daarna vanzelf doorgaat, ook bij herhaald erin doen gebeurt er helemaal niks, de enige mogelijkheid in het installatieprogramma is da ''terug'', als ik de printer vervolgend onder een andere poort installer en dan middels start=> instellinge=>printer=> HP DeskJet 930=> eigenschappen de poort wil veranderen staat er bij de ''poort toevoegen'' onder overige ''usbmon'' als ik die echter aanklik en op ''ok'' druk gebeurt er niks, heeft iemand een oplossing om mijn printer toch nog werkend te krijgen? Bij Voorbaat Dank, Fabio
 
Installeer eerst de software en sluit dan pas de printer aan, dus ik denk dat het handig is als je de software nu even verwijdert, de printer niet aansluit, PC resetten en na de herstart eerst de software installeerd en dan pas de USB stekker erin doet.
 
Geplaatst door Caspar107
Installeer eerst de software en sluit dan pas de printer aan, dus ik denk dat het handig is als je de software nu even verwijdert, de printer niet aansluit, PC resetten en na de herstart eerst de software installeerd en dan pas de USB stekker erin doet.
oke nu doetie het :thumb: hartstikke bedankt, en nee de printer is gewoon van een familielid die em niet meer nodig had :p
 
//Mod edit

Geplaatst door melslenstra


zeker op de zwarte markt in beverwijk ;)
Geen idee wat dit toevoegt aan het oplossen van het probleem :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan