Beste forumleden
Onderstaande vraag heb ik eerder gesteld onder het kopje HTML (mod edit -- andere topic verwijderd), maar ik begreep van iemand dat een deel te maken heeft met Javascript/Ajax. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Eerder gestelde vraag
Ik werk met Nettailor, een programma waarin je vragenlijsten kunt maken. Dit programma werkt met HTML codes. Ik wil het onderstaande voor elkaar krijgen, maar zou niet exact weten hoe.
De vraag die gesteld gaat worden is:
Hoeveel kinderen heeft u?
Er komen dan radiobuttons (dit is nog makkelijk, want kun je kiezen in het programma) met de volgende antwoordopties:
0
1
2
3
4 of meer
Wanneer iemand '1' aanvinkt, moet er een venstertje verschijnen met de vraag:
In welke leeftijdscategorie bevindt uw kind zich?
Als antwoordopties moeten er radiobuttons komen, waarvan je er maar een kunt selecteren, met de opties:
0-5
6-12
13 en ouder
Wanneer iemand aangeeft 2, 3 of 4 of meer kinderen te hebben moet er een venster verschijnen met de vraag?
Hoeveel kinderen heeft u in welke leeftijdscategorie?
Er moeten dan cijferboxes komen bij de opties:
[ ] 0-5 jaar
[ ] 6-12
[ ] 13 en ouder
Tussen de [ ] moet een respondent een getal in kunnen vullen.
In het programma dat ik gebruik kun je '=>' gebruiken om een tekstvenster te laten verschijnen, maar dat is niet wat ik nodig heb.
Heeft een van jullie een idee met welke codes ik:
- een venster laat verschijnen met vraag en radiobutton opties
- een venster laat verschijnen met vraag en cijferveld opties
Alvast bedankt!
Groet Martijn
Onderstaande vraag heb ik eerder gesteld onder het kopje HTML (mod edit -- andere topic verwijderd), maar ik begreep van iemand dat een deel te maken heeft met Javascript/Ajax. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Eerder gestelde vraag
Ik werk met Nettailor, een programma waarin je vragenlijsten kunt maken. Dit programma werkt met HTML codes. Ik wil het onderstaande voor elkaar krijgen, maar zou niet exact weten hoe.
De vraag die gesteld gaat worden is:
Hoeveel kinderen heeft u?
Er komen dan radiobuttons (dit is nog makkelijk, want kun je kiezen in het programma) met de volgende antwoordopties:
0
1
2
3
4 of meer
Wanneer iemand '1' aanvinkt, moet er een venstertje verschijnen met de vraag:
In welke leeftijdscategorie bevindt uw kind zich?
Als antwoordopties moeten er radiobuttons komen, waarvan je er maar een kunt selecteren, met de opties:
0-5
6-12
13 en ouder
Wanneer iemand aangeeft 2, 3 of 4 of meer kinderen te hebben moet er een venster verschijnen met de vraag?
Hoeveel kinderen heeft u in welke leeftijdscategorie?
Er moeten dan cijferboxes komen bij de opties:
[ ] 0-5 jaar
[ ] 6-12
[ ] 13 en ouder
Tussen de [ ] moet een respondent een getal in kunnen vullen.
In het programma dat ik gebruik kun je '=>' gebruiken om een tekstvenster te laten verschijnen, maar dat is niet wat ik nodig heb.
Heeft een van jullie een idee met welke codes ik:
- een venster laat verschijnen met vraag en radiobutton opties
- een venster laat verschijnen met vraag en cijferveld opties
Alvast bedankt!
Groet Martijn
Laatst bewerkt door een moderator: