Hi, ik heb in Access/VBA een stuk geschreven om een afspraak in outlook agenda aan te maken. Dat loopt allemaal prima, behalve het opslaan. Ik krijg dan de volgende melding:
"De herinnering voor "X" wordt niet weer gegeven omdat het item zich in een map bevindt die geen ondersteuning biedt voor herinneringen. Is dat de bedoeling? "
waarbij "X" de naam is van het item dat ik eraan gegeven heb. Hoewel de melding op zich wel duidelijk is, heb ik geen idee over welke map Outlook het nu eigenlijk heeft en hoe ik het item dan wel in de juiste map krijg. Weet iemand wellicht het antwoord? Alvast hartelijk dank.
Mvg. Tigo
"De herinnering voor "X" wordt niet weer gegeven omdat het item zich in een map bevindt die geen ondersteuning biedt voor herinneringen. Is dat de bedoeling? "
waarbij "X" de naam is van het item dat ik eraan gegeven heb. Hoewel de melding op zich wel duidelijk is, heb ik geen idee over welke map Outlook het nu eigenlijk heeft en hoe ik het item dan wel in de juiste map krijg. Weet iemand wellicht het antwoord? Alvast hartelijk dank.
Mvg. Tigo