Waarom ik wel ? Zou de Vista Help bij jou anders zijn in Vista dan bij mij?
Ik heb een stukje uit de tekst die je dan vindt gekopieerd.........
....................U kunt gecomprimeerde bestanden en mappen op dezelfde manier gebruiken als niet-gecomprimeerde bestanden en mappen. U kunt ook verschillende bestanden in één gecomprimeerde map bijeenbrengen, zodat u een groep bestanden gemakkelijker kunt delen. In plaats van verschillende bestanden hoeft u dan namelijk slechts één map aan een e‑mailbericht toe te voegen.
Een bestand of map comprimeren:
Zoek het item (bestand of map) dat u wilt comprimeren.
Klik met de rechtermuisknop op het item, wijs Kopiëren naar aan en klik vervolgens op Gecomprimeerde map.
Er wordt een nieuwe gecomprimeerde map gemaakt. Als u de naam van de map wilt wijzigen, klikt u erop met .....................
Ja dat ben ik wel alles met je eens
maar wat ik niet meer kan is het volgende
wanneer je in het bureaublad op de rechter muis knop klik kon ik vroeger een gewone map neer zetten op mijn bureaublad of een werkmap of een gecomprimeerde nieuwe map en deze kreeg de naam nieuwe gecomprimeerde map, dat kan ik nu niet meer , ik denk dat dit alles veranderd is sinds ik winrar heb geinstalleerd
Bron? Die stond in mijn vorige bericht.
Dan ook maar een screendumpje van het scherm mét de zoekopdracht die ik intoetste.