• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

aanmaken werkblad met vele vragen toegevoegd in werkblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter STM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

STM

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2012
Geachte,

Ik ben een gepensioneerde man die zich engageren in de vrijwilligers sektor, ik heb een 45 vrijwillige mensen dit bepaalde klussen uitvoeren.

Ik zou dit graag in beeld brengen voor 2013 en heb mijn ideeën zoal verzameld in het voorbeeld hier toegestuurd.

Zou iemand mij verder kunnen helpen in mijn zoektocht doorheen het te maken werkblad wat ik voor oog heb?

Alvast dank bij voorbaat voor U toegestuurde hulp

JO

Bekijk bijlage testen.xlsm

Alvast een begin voor de namen JO.
Code staat in module 1.

Ps. Hoe staat het met je vraag over de combobox ?

Bijlagen

Geachte,

Ik heb een werkblad gemaakt met een combobox erin die een lijst weergeeft, samen met een drukknop die dan het tabblad kopieert onder een andere naam binnen het werkboek.

Wanneer ik deze bewerking uitvoer met het werkblad onbeveiligd geen enkel probleem,
beveilig ik het tabblad met de eigenschappen aangevinkt zoals je kan merken in de meegestuurde figuren krijg ik deze foutmeldingDia1.JPGDia2.JPG.

Wat zou de reden kunnen zijn van deze foutmelding in de macro.

Dank voor de helpende hand,

JO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan