Aanmelden, afmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glacius

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2003
Berichten
128
Hey ik heb hier best een lastig probleempje!
Als ik windows opstart en mezelf inlog, dan meldt hij zich vanzelf weer af.
Ik heb ook al in veilige modus geprobeert enzo.
Wat kan ik hieraan doen?
 
Probleem komt helaas heel vaak voor:confused:

Zijn er meerdere accounten? Probeer het eens via een ander account.

Anders proberen xp te herstellen. Windows xp cd erin en de optie R kiezen. (repair)
 
Ik heb maar 1 account en dat is die van mezelf. En als ik windows herstel dan moet ik eerst zoon nummertje intypen en dan administrator w8woord. Dus dan doe ik dat. Zegtie dat mn w8woord ongedlig is:8-0:
Ik heb maar 1 w8woord voor alles. En bij mn account meldt hij wel aan (en daarna weer af), dan zou hij dat toch ook moeten doen met administrator, ik heb hem immers zelf aangemaakt. Ik ben ook de enige die de computer gebruikt:confused:
 
Dat is wel toevallig. Ik had vorige week hetzelfde euvel. Zelf ben ik opnieuw begonnen, is ie weer lekker schoon.
Maar achteraf hebben ze mij geadviseerd, wanneer je die inlogpagina krijgt, ctr-alt-del te gebruiken. Ik weet natuurlijk niet of het werkt, maar het is te proberen.
 
Als je tijdens de installatie van xp geen wachtwoord heb ingevuld voor de administrator dan moet je dat nu ook niet doen.
 
Dankje mensen, na de systeemherstel loopt alles weer prima, jammer alleen dat ik alle drivers enzo opnieuw moet installeren. Maar het had erger gekund. Danku:D
 
ik heb hetzelfde probleem, alleen kan ik via mijn recovery disk, niet herstellen, omdat ie het bestand cwsdpmi.swp niet kan vinden. Kan iemand mij helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan