aanmelden bij gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Telkens moet ik mij opnieuw aanmelden bij Gmail.
Als ik mij aanmeld met mijn gebruikersnaam hoef ik alleen de eerste letter in te vullen, dan komt mijn gebruikersnaam er onder te staan, die hoef ik dan maar aan te klikken en ik ben in mijn mail. Het vinkje bij 'aangemeld blijven' vink ik ook aan, maar dat helpt ook niet.

Maar eerder bleef ik gewoon aangemeld, ook al sloot ik de pc af. Nu moet ik steeds bovenstaande handeling verrichten.

Ik heb al in extra-internetopties-cookies etc gekeken en dingen aangepast, maar dat hielp niet.

Ik heb AVG2011, Malwarebytes, SuperAntiSpyware en CCleaner op mijn pc. Ik heb Vista.

Wat moet ik doen om mijn Gmail aangemeld te laten??
 
Als je ccleaner bij opstarten automatisch opstart, moet je dat uitzetten. Ccleaner wist de coockies iedere keer bij opstarten. Kan daar aan liggen
 
Gebruik je een mail programma zo ja welke, of bedoel je het online bekijken van je mail? Dus via internet?

grtjs jjw
 
Bedoel te zeggen (schrijven) dat ik je mening deel, oftwel het ermee eens ben.:eek:
 
@coenraad> Ow. Ok. K begreep je niet, sorry.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
en ja, ik wil mijn mail via internet op gmail bekijken....
 
En met welke Browser wil je of probeer je dit te doen?
Mijn vragen zijn bedoeld om er achter te komen wat je precies gebruikt zodat we (ik) je verder kunnen helpen.

grtjs jjw
 
Start je browser.
Extra->internetopties->inhoud->instellingen->alles aanvullen en klaar is Thea:)
 
laat je wel je cookie van gmail onthouden bij bv geschiedenis wissen , ccleaner , dit moet je even checken bij je browser opties of bij ccleaner .
Het is je cookie waar je je mee aanmeldt.
Dus daar moet je het in/bij zoeken.
 
Laatst bewerkt:
nou, hè hè, dat was hem, Peter!
ik heb het vinkje bij geschiedenis wissen verwijderd ...

Thanx!
 
Vroeg of laat wordt de geschiedenis weer gewist en dan zit je er weer mee.
Ik heb lastpass geinstalleerd en deze onthoudt alle wachtwoorden.
Google maar eens op lastpass.
 
Fijn dat het gelukt is, ik reageer nog al laat door drukke werkzaam heden op werk en prive.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan