Aanmelden bij hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

freek hoog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
2
Mijn probleem met firefox is het volgende. Als ik naar hotmail.com ga en ik log in gaat alles goed, maar zodra ik weer uitlog en mijn moeder heeft ingelogd dan is mijn account weer weg. ik moet dus elke keer weer opnieuw heel mijn email invullen + wachtwoord. Dit alles tewijl ik gewoon aanvink op de hotmail site wachtwoord + account onthouden??!?
 
Op het moment dat je moeder inlogt word de cookie (een klein tekstbestandje met informatie over instellingen op een website, zoals wachtwoord en email) overschreven met de gegevens van je moeder. Dat is waarschijnlijk de reden dat hij jou gegevens niet onthoud.
 
Op het moment dat je moeder inlogt word de cookie (een klein tekstbestandje met informatie over instellingen op een website, zoals wachtwoord en email) overschreven met de gegevens van je moeder. Dat is waarschijnlijk de reden dat hij jou gegevens niet onthoud.

Hoe los ik dat op dat hij mij ook nog onthoud?
 
Waarschijnlijk zal je daarvoor internet explorer moeten gebruiken aangezien firefox anders omgaat met cookies dan internet explorer. Hotmail is ook voornamelijk ontworpen voor het gebruik met internet explorer (dat ook van microsoft is). Een andere oplossing heb ik helaas niet voor je sorry..
 
In FF: Extra -> Opties -> tabblad Beveiliging -> Aanzetten: Wachtwoorden voor websites onthouden.
Je kunt daar verder even kijken onder de knop Uitzonderingen of je daar misschien (iets van) live.com of hotmail.com of passport.net of passport.com als uitzondering had toegevoegd.

Log daarna opnieuw in, en kijk of alles wél onthouden wordt.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan