Aanmelden bij msn wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjorn2001

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2001
Zodra ik mij aanmeld bij msn krijg ik de volgende melding van windows:
In MSN Messenger is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Ik heb al geprobeerd een andere versie te installeren maar ik blijf de melding houden. Wie kan me hiermee helpen??

Alvast bedank,

Bjorn

als het sinds eind vorige week is kan het zijn dat je nog een update moet instaleren (zie HIER

Dit bericht stond op een site van msn:

Beste MSN Messenger gebruiker,

Bepaalde versies van MSN Messenger worden vanuit Microsoft verplicht bijgewerkt. Je hoeft zelf geen actie te ondernemen, de betreffende versies ontvangen bij het inloggen automatisch een melding, waarna de upgrade kan plaatsvinden. Door de upgrade worden gebruikers tegen een onlangs vastgesteld beveiligingsprobleem beschermd.

NB: het beveiligingsprobleem geldt niet voor de kort geleden gelanceerde MSN messenger 7.0 beta.

Voor meer informatie, gelieve de Microsoft Security site te bezoeken op http://www.microsoft.com/security/incident/im.mspx (Engelstalige pagina).

Of te wel, tijd voor een update...of nieuwe installatie.

Heb je ook de oude versie wel goed gedeinstaleerd??
Dan zou namelijk elk probleem wat er was weg moeten zijn, heb je al geprobeerd na de deinstallatie te kijken of de map ook verdwenen is via een verkenner?

Welke windows versie draai je eigenlijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan