aanmelden bij Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Elke keer dat ik de computer start word ik blijgemaakt met de opmerking dat ik mij moet aanmelden voor Windows Hoe kom ik daar nu vanaf? Het zal wel erg eenvoudig zijn maar ik kan het niet vinden Welke onderwijzer geeft mij het antwoord ? Sommer

Hoe bedoelje moet aanmelden.
moet je je naam en wachtwoord opgeven.....
of ben je al in windows......en zie je....
kun je niet een screenshot plaatsen hier.
of heb je windows net opnieuw geinstalleerd en heb je de activatie bij windows nog niet gedaan.

aan puppie vraag Aanmelden bij Windows

Bij aanmelden bijWindows staat gebruikewrsnaam en wachtwoord

Klik op de linkvan Tha devil en je hebt het antwoord.
Dus even klikken op het woord wat onderstreept is.

puppie zei:
Dus even klikken op het woord wat onderstreept is.

Maakt niet uit waar je op klikt, het hele bericht is een link ;)

aanmelden bij Windows Voor Puppie

Geachte Puppie Ik ben een zeer gehoorzaam mens Dus ik doe wat er staat """klik op de link van Tha Devil en je hebt antwoord Dus klikken op het woord wat onderstreep is """IK ben diep teleurgesteld Er kwam niets te voorschijn Wat moet ik nu doen de computer het raam uit of iets anders doen? Bedankt voor uw snelle reactie Sommer

Aan Puppie Aanmelden bij Windows

Geachte XP PC of is het nu XP PC geworden
NADAT ik Enter had ingedrukt verscheen het bureaublad Overgegaan naar Configuratiescherm Gebruikers—en klik op gebruikersnaam enz Echter “Haal bovenin het vinkje weg”Dat vinkje is bij mij niet te vinden Verder bij DE manier waarop gebruikers zich aan- of afmelden h eeft als resultaat dat het volgende te lezen is

Een onlangs geinstalleerd programma heeft het welkomtsvenster en Snelle gebruikswisseling uitgeschakeld U kunt het programma verwijderen als u deze functies wilt terugzetten U kunt het programma eventueel met behulp van de volgende bestandsnaam identificeren ginamsi.dll

Dit heb ik gevonden in Windows 32 Wat moet ik nu doen ? Verwijderen of niet die ginamsi ? k krijg de indruk dat ik niet duidelijk heb vermeld dat ik XP homeedition gebruik Ik wacht in spanning op uw reactie Sommer

besturinrsystemen windows xp aanmelden bij windows

Geadchte Puppie
Door een toeval heb ik vorige zondag ontdekt dat ikcontrol userpasswords2 al die tijd niet goed heb ingevoerd en wel niet met 4 sen maar met 3 maal een s Alles draait als een zonnetje
Een computergroet Sommer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan