Aanmelden direct vervolgd door afmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eltjo

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2004
Berichten
6
Beste mensen, na het aanmelden middels mijn gebruikersaccount windowsXP wordt direct overgegaan op het afmelden van deze account???
Tevens heb ik het geprobeerd met het administratotaccount maar hetzelfde traject wordt herhaald??? kan mijn pc niet meer in????
dringend behoefte aan hulp!!!!!!!

met vr groet

Eltjo
 
welkom op Helpmij

Probeer het eens met de oplossing die hier staat vermeld.
 
Laatst bewerkt:
geen optie

Lucky Fred, heb dit geprobeerd maar het probleem zit 'm in het feit dat ik niet eens het startmenu kan bereiken, om de diverse zaken onder uitvoeren aan te geven! bestaat er niet een mogelijkheid de account op zich op te heffen??
please letme know!!! TNX
 
Afhankelijk van de CD van windows is het ook mogelijk de Recovery Console te starten vanaf de CD. Start in dat geval de PC op vanaf CD (in de BIOS de opstartvolgorde even wijzigen dan de CD als eerste opstart).

Probeer anders op te starten met een startdiskette, of Veilige modus met alleen Prompt. Kan ook met een startdiskette van Windows 98.

Het enige probleem is nl. dat in de systeemdirectory het bestand wsaupdater.exe ontbreekt.
Het trojan Blazefind heeft nl. een wijziging in het register aangebracht die verwijst naar dat bestand (wat eerst userinit.exe was) terwijl dat bestand is verwijdert door Ad-aware.

Ga voor de oplossing dan naar : C:\windows\system32

Type in: COPY USERINIT.EXE WSAUPDATER.EXE

Start nu de computer opnieuw op. Doet ie als het goed is nu gewoon.

Ga naar Start/Uitvoeren, type Regedit en klik op OK

Ga naar de volgende sleutel en selecteer die: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\

Klik in het rechtervenster op de waarde C:\WINDOWS\System32\wsaupdater.exe

Wijzig de waarde in: C:\WINDOWS\System32\userinit.exe

Daarmee zou het probleem nu verholpen moeten zijn.
 
Fred ontzettend bedankt!! net zo fijn!!!
zou je direct ook wel een keer willen hebben maar op techinisch gebied ben ik echt een leek!! ben net zo blij dat er een oplosing gevonden is!! prettige dag verder!!!
met vr groet

Eltjo
 
:thumb: Fijn dat het gelukt is, en jij ook nog een prettige dag verder.:thumb:
 
dan mag deze op status "OPGELOST" gezet worden
 
k krijg hetzelfde maar ik mn systeem (windows xp) kan de cd niet vinden... ook niet via een windows opstartdiskette van w98 & ik heb alles juist ingesteld in de bios

eerst zoeke via diskette dan cdrom & dan zoeken via cdrom alleen.. alles

en ik heb al het bovenstaande ook geprobeerd.. zolang het lukte.. want is me nog niet gelukt om in opdrachtprompt te geraken op bovenstaande manier omdat hij de cdrom niet vind.. en ik kan geen 6 opstardiskettes van xp maken want k heb maar 1 met floppy en dat is die kapotte.. zit nu op laptop (heeft gn floppy)

kan ik eventueel opstarten via usb? opstartprocedures daar opzetten?
moet zowieso in mn cdrom geraken kan k alles fixen!

maar hoe
 
aan-afmelden

hallo,

ben nieuw hier en heb een vraag..
Heb hetzelfde probleem van aan-afmelden en ben na het opstarten van een XP CD in de bewuste console gekomen waar reeds C:\> staat.
Indien ik dit vervolledig met windows\system32 krijg ik de melding van fout commando.
Heeft dit misschien te maken met het feit dat er een > tussen staat en ik elders zit op de HD?
Kan iemand me hierbij verder helpen aub?
Thx
 
Laatst bewerkt:
je moet het command volledig volgen een backslach krijg je door alt gr+ je ' >-TOETS ' in te houden... als er een " > " staat heb je gewoon een fout commando ingetikt...
 
Laatst bewerkt:
aan-afmelden

ok, bedankt, maar in dat zwarte venster (na de R ingedrukt te hebben)
staat reeds C:\> zonder dat ik enig commando ingegeven heb.
Bij een enter wordt dit steeds herhaald, telkens met> erachter...
Wat doe ik fout?
 
kan je dat niet gewoon effe wegdoen met je return toets? zo gewoon dat pijltje op je toetsenbord boven je middelste enter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan