Aanmelden Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

apijtsma

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
300
Hallo,

Sinds een paar dagen kunnen ik en ook mijn vrouw ons niet meer aanmelden bij de Gmail account. Melding: probleem bij het laden, verbinding verbroken. Ik gebruik de laatste versie van Mozilla, maar ook via IE lukt het niet. PC instellingen nagekeken, diverse tips opgevolgd. Niets helpt. Alles werkt normaal, behalve het aanmelden bij Gmail. Aanmelden via de mobiele telefoon lukt wel. Het aanmelden bij Windows Live Messenger (via mijn gmail adres!!) lukt ook wel. Normaal staat er bij aanmelden op de PC links boven: 'omleiden' en vervolgens 'geladen'. Nu staat er: probleem bij het laden. Verder werkt alles correct en volgens de provider staat alles goed.
 
Zou het iets met je firewall/viruscanner te maken kunnen hebben. Met andere woorden, dat beveiligde verbindingen geblokkeerd worden? Zet hem eens uit.
 
Firewall staat op standaard waarden en ook de virusscanner staat op standaard. Firewall en virusscanner tijdelijk uit zetten helpt ook niet. Add ons van Firefox uitgeschakeld: dat ZOU ook kunnen helpen, zo is gezegd. Maar het geeft allemaal niets.
 
Heb een betaalde versie van een virusscanner die steeds meedraait en een z.g.n. Full Disk fighter , die op gezette tijden de schijf kan ordenen, opruimen. Maar dat draait niet op de achtergrond mee. Het beveiligingscentrum (configuratie scherm) meldt dat de virusscanner naar behoren functioneert.
 
Firewall uitgeschakeld, virusscanner blijft aan. Het werkt weer (gmail). Maar is een virusscanner alleen (dus Firewall uitgeschakeld) voldoende?
 
G mail;is en blijft een drama. Rotzooi van de bovenste plank dat vaker niet dan wel werkt. Het is niets en zal ook nooit wat worden. Nu blijf ik zelf aangemeld en kan niet meer afmelden.

Outlook is simpel maar doeltreffend. Het gaat alleen maar om het mail verkeer. Ik heb gelukkig gewoon Outlook, maar mijn vrouw HAD G mail. Dat werkt niet meer, dus kan zij haar mails niet meer bekijken. Dan maar bezien hoe zij een mail adres in Outlook in mijn account kan krijgen.
 
Ben er nu wel achter. G mail is van Google en het schijnt vaker voor te komen dat bepaalde ip adressen zonder geldige reden een tijdje spontaan worden geblokkeerd. Zeker wegens te weinig gebruik van G mail en mensen ertoe aanzetten maar weer een nieuwe account aan te maken. Aan de PC ligt het in ieder geval niet. Maar toch: bedankt voor de goed bedoelde tips.
 
Helaas is het probleem ondanks talloze andere tips niet opgelost. Ik hoef het woord gmail maar te zoeken in Google en de verbinding wordt verbroken.:evil:
 
waarom neem je geen hotmail? is het probleem ook opgelost hoop ik voor je.
 
Helaas, ook bij het aanmelden voor hotmail blijft het cirkeltje dat 'laden' symboliseert, maar rond draaien. Het veld met tekens dat je moet over typen verschijnt ook niet.
PC moet maar weg om grondig nagekeken te worden.
 
probeer het eens met safari, doe maar een gok anders weet ik het helaas ook niet, succes.
 
Hoi !

Het probleem ligt echt niet bij @gmail. maar bij je PC !

Grondig (laten) inspecteren op virus/adware/spyware zal je problemen zonder meer oplossen.

Greetz,

Harry.
 
Harry: daar ben ik nu ook wel achter. Allemaal goed bedoelde adviezen, maar het is inderdaad de pc (die perfect draait op alles behalve gmail).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan