Aanmelden met account lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simpelweg

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Hallo,

Sinds vandaag hebben wij een groot probleem met onze pc. Als ik wil aanmelden via mijn account (ik klik er gewoon op en typ mijn paswoord in) komt er eerst op dat ik word aangemeld, maar na enkele seconden verandert dat in dat ik word afgemeld.

De andere accounts op onze pc hebben hetzelfde probleem. We kunnen dus niets doen met andere woorden.

Overlaatst hadden we via msn wel een virus doorgestuurd gekregen, maar na rondhoren bij vrienden die hetzelfde virus hadden, bleek dat zij er geen last van hadden...

Heeft er iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn en nog beter... wat een oplossing zou kunnen zijn...

Alvast bedankt!

probeer eens in veilige modus op te starten
Door bij het opstarten steeds F8 te blijven klikken (niet in gedrukt houden maar steeds herhalen)

Net geprobeerd, maar lukt niet...

Er is wel een schijfcontrole geweest, maar die helpt ook niet..

welke windows versie gebruik je ?

EDIT : Al gevonden !!!!

, heb je een Windows Xp CD >?

windows xp home edition denk ik dat het is... Ik zal nog eens proberen onder veilige modus op te starten...

De windows XP cd vind ik nergens, normaal gezien hebben we er wel één, aangezien het bij de aankoop van onze pc bij in het pakket zat.

Wat ik wel gevonden heb is een acer aspire recovery cd... Ik heb geen idee of dit kan helpen.

okje zult toch een windows herstel installatie moeten doen .....

En dat moet met die cd-rom van XP dan?

Ik ben nogal een computeranalfabeet, dus ik heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen...

Oké, ik heb net nog eens geprobeerd met de veilige modus en daar hetzelfde probleem..

Als ik me wil aanmelden, dan komt er vanzelf op dat ik word afgemeld...

Als ik een hersteloperatie zou doen, betekent dit dan dat ik alle documenten kwijt ben op de pc?

Nee je bent niks kwijt !!!
Alleen windows wordt opnieuw geinstalleerd , dus windows zelf en je bestanden blijven erop ! en je programma's ook als ik het goed had...

Dus eigenlijk is het gewoon een kwestie van die cd-rom te vinden en opnieuw te installeren?

Niet opnieuw installeren want dan gaat alles wel weg je moet voor herstel kiezen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan