DarkCloud4U
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 apr 2005
Al dat msn blokken enz heeft niet echt veel nut denk ik
het beste wat hij/zij kan doen is een keylogger op de pc zetten en verbergen ergens en als ze er iets niet moois in ziet dan laat ze het aan de kinderen zien en dan heeft ze genoeg bewijs om internet voor hun te verbieden.
BTW msn is haast onblokbaar omdat je bijv trillian hebt, daar zit msn,icq,yahoo,aim allemaal in. en er zijn er nog veel meer van, ik denk tog dat het beste idee is of keylogger voor bewijs of een account met beperkte mogelijkheden, maar ja nou heb ik weer een probleem
mijn msn 7.5 .0311 of zo doet het niet maar het internet wel:S ik heb deze msn op een laptop geinstalleerd:
P4 2800
512 MB DDR
128 MB videogeheugen van radeon igp 345M
en 40 GB geheugen,dit is vast nutteloze info maar het is voor als iemand het wilt weten wat voor pc het is.
ik kom gewoon niet op msn als ik me wil aanmelden dan krijg ik gewoon : het aanmelden is mislukt probeer het later opnieuw en dan dat gezeik van je firewall heb ik uitgedaan dus ze hebben niks meer om over te klagen.
graag hulp greetz darkcloud

BTW msn is haast onblokbaar omdat je bijv trillian hebt, daar zit msn,icq,yahoo,aim allemaal in. en er zijn er nog veel meer van, ik denk tog dat het beste idee is of keylogger voor bewijs of een account met beperkte mogelijkheden, maar ja nou heb ik weer een probleem

P4 2800
512 MB DDR
128 MB videogeheugen van radeon igp 345M
en 40 GB geheugen,dit is vast nutteloze info maar het is voor als iemand het wilt weten wat voor pc het is.
ik kom gewoon niet op msn als ik me wil aanmelden dan krijg ik gewoon : het aanmelden is mislukt probeer het later opnieuw en dan dat gezeik van je firewall heb ik uitgedaan dus ze hebben niks meer om over te klagen.
graag hulp greetz darkcloud