Aanmelden mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkCloud4U

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2005
Al dat msn blokken enz heeft niet echt veel nut denk ik:P het beste wat hij/zij kan doen is een keylogger op de pc zetten en verbergen ergens en als ze er iets niet moois in ziet dan laat ze het aan de kinderen zien en dan heeft ze genoeg bewijs om internet voor hun te verbieden.
BTW msn is haast onblokbaar omdat je bijv trillian hebt, daar zit msn,icq,yahoo,aim allemaal in. en er zijn er nog veel meer van, ik denk tog dat het beste idee is of keylogger voor bewijs of een account met beperkte mogelijkheden, maar ja nou heb ik weer een probleem:P mijn msn 7.5 .0311 of zo doet het niet maar het internet wel:S ik heb deze msn op een laptop geinstalleerd:

P4 2800
512 MB DDR
128 MB videogeheugen van radeon igp 345M
en 40 GB geheugen,dit is vast nutteloze info maar het is voor als iemand het wilt weten wat voor pc het is.

ik kom gewoon niet op msn als ik me wil aanmelden dan krijg ik gewoon : het aanmelden is mislukt probeer het later opnieuw en dan dat gezeik van je firewall heb ik uitgedaan dus ze hebben niks meer om over te klagen.

graag hulp greetz darkcloud

Geplaatst door DarkCloud4U
Al dat msn blokken enz heeft niet echt veel nut denk ik:P het beste wat hij/zij kan doen is een keylogger op de pc zetten en verbergen ergens en als ze er iets niet moois in ziet dan laat ze het aan de kinderen zien en dan heeft ze genoeg bewijs om internet voor hun te verbieden.
BTW msn is haast onblokbaar omdat je bijv trillian hebt, daar zit msn,icq,yahoo,aim allemaal in. en er zijn er nog veel meer van, ik denk tog dat het beste idee is of keylogger voor bewijs of een account met beperkte mogelijkheden
Hier ben ik het niet mee eens, want wanneer jij een keylogger gaat gebruiken krijg je alleen maar ruzie. Stel dat iemand erachter komt of jij laat het zien. Daar maak je geen vrienden mee hoor.
maar ja nou heb ik weer een probleem:P mijn msn 7.5 .0311 of zo doet het niet maar het internet wel:S ik heb deze msn op een laptop geinstalleerd:

P4 2800
512 MB DDR
128 MB videogeheugen van radeon igp 345M
en 40 GB geheugen,dit is vast nutteloze info maar het is voor als iemand het wilt weten wat voor pc het is.

ik kom gewoon niet op msn als ik me wil aanmelden dan krijg ik gewoon : het aanmelden is mislukt probeer het later opnieuw en dan dat gezeik van je firewall heb ik uitgedaan dus ze hebben niks meer om over te klagen.

graag hulp greetz darkcloud
Wat voor systeem je hebt maakt me eigenlijk niks uit. Al heb je een Pentium 1. MSN Messenger is software dus dan is het makkelijker als we weten wat je aan beveiliging op de computer hebt staan. Ook is het handig om te weten welke Windows je hebt.

Het was misschien ook makkelijk als je een eigen topic had geopent met je vraag. Jou vraag heeft eigenlijk niks te maken met MSN Messenger blokkeren.

windows xp en geen enkele beveiliging omdat mijn router een ingebouwde firewall heeft,

als je keylogger verstopt of zoiets heeft altijd gewerkt bij mij.

Laatst bewerkt:
windows xp en geen enkele beveiliging omdat mijn router een ingebouwde firewall heeft,
Welke router heb je?
Misschien even de poorten openzetten voordat het werkt.
En met alleen een ingebouwde firewall van de router redt je het niet hoor. Antivirus is een "must have". Een firewall houdt geen bijlage's van e-mails tegen en ook geen downloads.

als je keylogger verstopt dan komen ze er niet agter gewoon als verborgen bestand maken en ergens in system 32 stoppen komen ze nooi agter+ een rare naam geven zoals ctfmon43ftj of zoiets heeft altijd gewerkt bij mij.
Bij jou heeft het misschien wel gewerkt, maar het werkt niet bij iedereen.
Meerdere oorzaken:
- Sommige mensen weten wat er thuishoort in de map Windows en onderliggende mappen.
- Antivirus en spyware zoeken ernaar. Er staat altijd bij dat ze niet worden ontdekt, maar er zit altijd wel een programma tussen dat ze wel ontdekt.
- En er zijn nog wel meer oorzaken;)

ja tuurlijk dat klopt wat je zegt maar ja mijn ouders weten dat dus niet alhoewel me vader is system engineer maar ik denk niet dat hij de tijd gaat nemen om daar te gaan kijken.

Maar goed ik heb de wanadoo live niet draadloos.
ik heb msn ook op de normale pc maar daar doet hij het gewoon op daar heb k ook windows xp en geen norton btw ik heb nooit virussen gehad zonder norton en me pc gaat er stukken sneller mee. Tis niet dat ik norton niet heb maar ik vind nu wel goed werken en hou en voorlopig ook zo

ja tuurlijk dat klopt wat je zegt maar ja mijn ouders weten dat dus niet alhoewel me vader is system engineer maar ik denk niet dat hij de tijd gaat nemen om daar te gaan kijken.
system engineer en daar niet naar kijken:confused:

Maar goed ik heb de wanadoo live niet draadloos.
ik heb msn ook op de normale pc maar daar doet hij het gewoon op daar heb k ook windows xp en geen norton btw ik heb nooit virussen gehad zonder norton en me pc gaat er stukken sneller mee. Tis niet dat ik norton niet heb maar ik vind nu wel goed werken en hou en voorlopig ook zo
Dat van Norton begrijp ik heel goed. Zelf heb ik een heke laan Norton en gebruik daarom ook iets anders.

Kan je even in de router kijken of die firewall toevallig iets blokkeerd? Het gaat dan vooral om de poorten: 1863, 6891-6900,6901.

Maak je toevallig gebruik van de firewall van Service Pack 2?

nou mijn vader kijkt niet in mijn pc:p en hij verwagt niet dat ik keyloggers erop zet:)

Maar uhm ik heb een probleem met mijn modem/router ik kan wel bij de livebox instellingen komen maar dan moet ik een wagtwoord invoeren en een gebruikers naam die van wanadoo dus maar ja die werken niet dus ik kan geen enkele poort openen, en ik heb firewall uitgezet en nog doet ie het niet

en ik heb firewall uitgezet en nog doet ie het niet
Die van Windows of die van de router?

Gebruik je nog iets voor antispyware?

hoe bedoel je? ik kom gewoon niet in de geavanceerde instellingen van me router. en nee heb geen verdere spyware progjes.

Daar zal je toch in moeten komen. Waarschijnlijk even aan je vader vragen. Die weet het wachtwoord wel.

ja die weet hij ook en hebben al geprobeerd maar de livebox accept hem maar niet

waarschijnlijk is het dan toch iets anders

Misschien even contact opnemen met Wanadoo.

Draad is gesplitst en titel aangepast.

@ DarkCloud4U voortaan graag even zelf een nieuwe vraag plaatsen en niet in een draad van iemand anders een geheel andere vraag plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan