aanmelden msn duurt lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roel0f

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2007
Berichten
58
Ik heb windows live messenger en draai op vista, Het aanmelden duurt wel zo abnormaal lang. Ik heb dit nog nooit meegemaakt en nu geeft hij dat probleem sinds een tijdje. Eerst gedacht dat het aan de server lag maar dat is dus niet zo. Soms moet ik een kwartier wachten voordat de boel aangemeld is en in dat kwartier is me internet niet vooruit te branden.. Iemand een oplossing..?

Mvg,
Roel:cool:
 
Ik zit er ook mee zie hieronder. Meestal duurt het bij mij zo'n 5 a 6 minuten. Steeds op drukken heeft geen zin want hij zet alle handelingen netjes onder elkaar in het taakbeheer.

Heb ook al alles eraf gegooid en het opnieuw erop gezet. Blijkt ook niet te helpen. Ik denk dat MSN iets met de beveiliging heeft gedaan wat bij Outlook een paar maanden ook het geval is. Dan moeten er wat processen worden doorgelopen. Ondertussen hebben een hoop gebruikers hier heel veel last van! :evil:
 
egt super irritant.. dus als iemand een oplossing heeft.. zou ik zeer op prijs stellen.. ik wordt er onderhand een beetje flauw van.. :confused:
 
Weet niet of het je helpt, maar als hij mij langer dan een minuut erover doet dan druk ik op annuleren en meld me opnieuw aan. Duurt dan ongeveer 10 sec max dan bij mij :D Heb wel XP.

Hopelijk help je er wat aan ;)

succes

Ha0w3n
 
Is er nou niemand die weet hoe je dit probleem kunt aanpassen?? Word er niet goed van om 5 tot 8 minuten te wachten. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan