Aanmelden MSN lukt niet, alleen dat adres, rest wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnhemmer

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2001
Begrijp er niks meer van.

Rond half 10, wilde ik mijn status veranderen. Maar ik kreeg een melding, dat status niet veranderd kon worden en ging automatisch offline. Ik stond op afwezig, was niet aan het chatten, verder heb ik niets aangepast.

Daarna wilde ik mezelf weer aanmelden. En dat lukt nog steeds niet. Ik krijg geen foutmelding. Na een tijdje stopt hij.

Met andere e-mail adressen lukt het wel. Ik heb ook met Dmsn geprobeerd: hetzelfde verhaal, alleen aanmelden met die ene lukt niet, de rest allemaal wel.

Ik gebruik MSN 6.1. Gebruikersnaam en password zijn juist ingevuld. Inloggen om mails te bekijken met dezelfde gebruikersnaam en password lukt wel. Ik heb mijn pc al een aantal keren opnieuw opgestart. Op een andere pc kan ik ook niet inloggen.

Alle systemen zijn stabiel en draaien, zie ik op de site.

Wat kan het zijn?

Ik zou ff een dagje wachten,ik heb ook wel eens gehad dat ik ging kijken,en dat zogenaamd alles stabiel zou draaien......maarre,ik heb toen niets gewijzigd,en de volgende dag werkte alles gewoon weer.
Ik zou als ik jou was niet te diep gaan zoeken,maar gewoon morgen even proberen.

Bedankt voor je reactie.

Zou ik de enige zijn?

Want het is al sinds half 10, en ik zie geen andere berichtjes hierover op helpmij.nl .

Nou,ik zit wel op MSN,maar dat zegt in feite niets.Zolang jij zeker weet dat je geen instellingen hebt gewijzigd,zou ik even wachten.
Je zou evt kunnen proberen,als je een modem hebt,om op die manier even in te bellen,maak je kans dat het dan wel gaat.Maar dat lijkt me te ver gaan voor een beetje MSN-nen...

ik kan me ook niet aanmelden... het ligt dus bij msn.. lekker vroeg naar bed dan maar he?? :D

de garoeten

Geplaatst door drempel
ik kan me ook niet aanmelden... het ligt dus bij msn.. lekker vroeg naar bed dan maar he?? :D

de garoeten

Doe je goed,mazzel he.........

damn nog steeds niet en met de 1 lukt het wel en de ander weer niet. Why??????

Als het niet aan MSN ligt: heeft misschien 1 of andere grapjas je account gecrackt? En password gewijzigd?

m2

heb jij hetzelfde probleem als ik kom die ***** msn ook al niet op,heb al van alles geprbeerd,hopen dat ie het morgen weer gewoon doet dan......................
greetz mass

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan