aanmelden niet langer mogelijk op hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

lottobal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 sep 2011
Hallo,

Enkele maanden geleden is mijn account door hotmail geblokkeerd. Ik was even voordien aangemeld op een andere computer en heb mij vermoedelijk vergeten uit te loggen.
Nu meldde ik mij aan op een andere computer waarna hotmail zei mijn account te hebben geblokkeerd omdat ze dachten dat ik gehacked werd.

Ik kon dit terug activeren als ik de code ingaf die verstuurd was naar een ander emailadres. Dit emailadres bestaat echter niet meer!

Ik kon ook maar één emailadres kiezen om de code naar te versturen en dat was deze (Ik kon zelf niets ingeven)

Hoe kan ik dit nu oplossen zodat ik terug op mijn account kan?

Alvast bedankt!
Mvg

Even in het helpformulier contact naar hotmail zoeken lijkt me de beste oplossing!
Succes!

Heb je de mogelijkheid om op 'Wachtwoord vergeten' te klikken?

Ik zoek hier al 4 maanden naar en uiteindelijk post ik hier een bericht en 5 minuten later vind ik het!!
Het is dus opgelost, maar toch bedankt voor de reacties!
Groeten

Haha! Mooi zo!
Misschien kun je vertellen wat je hebt gedaan? Mocht iemand hetzelfde probleem hebben dat ze kunnen meelezen ;)

Via de volgende link heb ik het opgelost:
http://windowslivehelp.com/searchresults.aspx?query=hotmail geblokkeerd
Ik geloof dat het via 'Je account is tijdelijk geblokkeerd' was dat ik het heb gedaan.
Er werd mij gevraagd mijn emailadres in te geven waarna ik een paar vragen zo volledig mogelijk moest beantwoorden (antwoord op geheime vraag, laatste personen waarmee gemaild was, onderwerpen van enkele van de laatste berichten, verschillende gebruikte wachtwoorden voor het account etc. )
Hierna werd mij een mailtje gestuurd naar een alternatief account waarna ik gewoon terug kon aanmelden!
Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan