Aanmelden PFcorner

Status
Niet open voor verdere reacties.

chico0708

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
206
Weet iemand hoe ik me aan kan melden voor de payserver van pfcorner. Ik heb op de site gekeken en alles gemaild wat ze nodig hadden, maar ik kreeg één of andere vage mededeling dat ik maar weer op de site moest kijken om me aan te melden. Zijn er misschien andere goede payservers waar geen creditcard voor nodig is?


Ik hoor het graag


Chico
 
Geen idee maar het is wel 1 zonder creditcard
 
pfcorner is inderdaad wel een goeie server, goede retentie. (Bijv in alt.binaries.nl@tijdloos staan op dit moment nog berichten van 8 april)

niet echt klantvriendelijk inderdaad dus lees de site inderdaad goed wat ze van je eisen.

xpat moet je niet veel van, verwachten de server is erg druk (download snelheid is wel goed) Ik gebruik meestal xnews met "refresh headers special" en haal alle headers op rond een bepaalde datum (alle headers ophalen van een grote groep met bijv grabit is niet te doen, dat zijn honderden MB's)
 
Ik heb inderdaad goede verhalen gehoord over Pfcorner. Jammer dat ze zo raar reageren. Ik heb me na een maand proberen eindelijk kunnen aanmelden op FTD en probeer nu via NewsBin of X-News aan de slag te gaan. Met de Chello-server is dit echt onbegonnen werk. Ik heb de mensen van PFcorner nog een keer een mail gestuurd, dus ik hoop dat ze reageren.



Chico
 
Als je een mailtje stuurt, kijk dan goed of indeling voor verzenden op tekst zonder opmaak hebt staan. Gebruik het e-mailadres van je provider. Aan het ip kunnen ze zien van welke provider je mailt. Gebruik dus zeker geen hotmail account.
Ze in je mail alleen het hoognodige.
 
Hans de " eigenaar " van PFcorner is gewoon een gigantische z.eikerd meneer wil alles zoals hij het wil en anders is het niet goed.
heb je nog mazzel dat je een mailtje terug krijgt die vrij redelijk is ,moet je eens als je eenmaal lid bent een mail sturen om wat te vragen als meneer dat dan niet zint krijg je een mail terug waarbij je soms nog nieuwe woorden leert ;)

voor goeie newsservers kijk bv een naar astraweb , supernews
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan