aanmelden thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimswerd

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2015
Ik heb Thunderbird geinstalleert,maar als ik hem opstart dan wordt er om mijn wachtwoord gevraagt van mijn email adres.
Toen heb ik wat verder onderzoek gedaan en zag toen dat men ook een Hoofdwachtwoord kan maken,dus heb ik gedaan,maar nu vraagt ie bij openen om het Hoofdwachtwoord,kn ik dat ergens uitschakelen,vindt het irritant omdat steeds in te vullen als mijn email wil bekijken.

Dat kan je uitschakelen waar je het ook hebt ingeschakeld. Extra, Opties, Beveiliging, Wachtwoorden.
Dat wachtwoord heeft overigens niets met het wachtwoord van je email account te maken.

Heb het daar uitgeschakeld,ik heb trouwens thunderbird gedownload vanuit de edge browser,ik las ergens dat het beter is om met de IE browser te doen of maakt dat niks uit.
Hij vroeg nog wel af en toe ,bij openen thunderbird om mijn Email wachtwoord wat ik bij imap ziggo heb,of is na uitschakeling hoofdwachtwoord dat er niet weer om gevraagd wordt.

Wat ik al zei, dat hoofdwachtwoord heeft niets te maken met het wachtwoord van je email account, dat vul je eenmalig bij de account opties in en vink je aan dat het opgeslagen mag worden. Welke browser je gebruikt om Thunderbird te downloaden maakt niks uit.

Ik kom misschien wat dom over,maar waar vind ik die account opties in thunderbird om het opslaan aan te vinken.
Thunderbird is voor mij ook even nieuw,vandaar de vraag.

Kijk onder het menu Extra en dan Account instellingen.
Ennuh, dom is iets anders dan onwetend ;)

Sorry,daar zie ik geen wachtwoord opties om op te slaan

Dat is voor mij abacadabra,zou U het willen doen voor mij met teamvieuwer,dan is het in een een keer opgelost??

Bel even de klantenservice van Ziggo, die maken dat zo voor je in orde.

Als ik dat doe sta ik een uur in de wachtrij en daar zit ik ook niet op te wachten

Ok, daar heb ik als het nog nodig is vanmiddag wel gelegenheid voor. Je kan me mailen door op mijn naam te klikken.

Prive bericht sturen kan niet,ben ik niet toe bevoegt,alleen voor leden

Geen privé bericht maar Verstuur E-mail.

Je dient - bij E-mailaccountset-up - enkel een vinkje te zetten bij Wachtwoord onthouden / Remember password en dan zou het moeten lukken.

2011-03-14-10-07-49-bcc6b3.jpg

Het is al geregeld :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan