aanmelden windows XP met wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

josbeeren

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2001
Sinds enige tijd krijg ik bij het aanmelden van een andere account bij Windows XP de melding dat ik een wachtwoord moet invullen.
Dit heb ik nooit ingesteld. Als ik de computer opnieuw opstart, dan kan ik me zonder wachtwoord aanmelden. Herkent iemand dit probleem, met wellicht een oplossing erbij ?

nee , niet echt wat bedoel je precies ?

Je hebt geen wachtwoord maar je moet wel een wachtwoord invullen en dan op enter drukken ofsow ?

Als dit zo is kan je bij start > configuratiescherm > gebruikersaccount en dar staat de manier hoe je van gebruikersaccount moet aanmelden en dan moet je ze alle twee uitvinken.

Ik heb beide opties al jaren aangevinkt, aangezien ik niet met wachtwoorden wil werken bij het wisselen van gebruikersaccount. Ik heb ook nooit wachtwoorden ingesteld.
Sinds een paar dagen vraagt hij om een wachtwoord, maar alleen bij het wisselen van gebruikersaccount, dus niet bij het opstarten. Vandaar dat ik dus bij het wisselen nu steeds opnieuw moet opstarten, en dat is vervelend.

Geen idee of dit helpt,kan het niet testen omdat ik de enige gebruiker ben.

-ga naar start/uitvoeren
-type: CONTROL USERPASSWORDS2
-in het venster wat je nu ziet kan je het vakje uitvinken voor het verplicht inloggen van de gebruikers

Greetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan