aanmelden windows98

Status
Niet open voor verdere reacties.

patte2k

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2002
Berichten
76
hoi,

toen ik net mijn computer had, nu toch al langer dan 5 jaar geleden kon ik bij windows98 aanmelden met een keuzemenu van de verschillende gebruikers

indien een gebruiker een paswoord had, en je klikte die gebruiker aan moest je dan natuurlijk een paswoord invullen.

Heb de computer niet lang nadat ik hem had laten maken maar toen kreeg ik niet meer een keuzemenu van de verschillende gebruikers maar moest je de naam van de gebruiker correct invullen met al dan niet een paswoord.

Hoe kan ik dit terug veranderen zodat de gebruikers zichtbaar zijn en ik die van mij kan aanklikken om in te loggen?

Het is namelijk zo dat wanneer ik per ongeluk mijn gebruikersnaam verkeerd intyp, windows98 een nieuwe gebruiker installeert....

Dank bij voorbaat

Groetjes!
 
welke versie van 98 heb je er nu op?
Dit bedoel je waarschijnlijk: (niet op de taal letten)
config_win98_auswaehlen.gif
 
ja, dit bedoelde ik :thumb:

hoe kan je precies zien welke versie je hebt?

bij systeem staat er: windows 98 4.10.1998
 
Ik weet niet hoe bekend je bent met de netwerk opties en hoe je dat moet instellen,
maar je moet eerst gebruikers aanmaken met elk hun eigen profiel, en daarna moet je Microsoft Family Logon als primaire login instellen.

als je niet weet hoe je dat moet instellen moet je dat maar ff zeggen.
 
Er zijn al een aantal gebruikers aangemaakt met elk hun profiel (mijn documenten - outlook - etc.) maar vind nergens bij configuratiescherm-netwerk iets van Family Login.

Kun je me dit even wegwijs maken?

Alvast bedankt.


grtz
 
volgens mij is dit een client die je moet installeren, maar ik heb hier nu ff geen pc met win98 bij de hand:confused: , dus ik kan het zo ook niet zien.

Iemand nog?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan