aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

shar7326

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2003
hoi
ik kan me sinds een paar dagen niet meer aanmelden bij msn en bij internetbankieren heb ik hetzelfde probleem alleen dan komt er te staan dat de pagina niet beschikbaar is. alle pagina met een privacy nogwat kan ik dus niet openen. maar bij yahoo kan ik me wel weer gewoon aanmelden. wie weet wat ik moet doen.
alvast bedankt
groetjes sharon

nee, ik had wel een proggramma gedownload. een soort regcleaner. maar die heb ik er al van af gehaald.
hoe kan ik zien dan of ik zoiets heb
groetjes sharon

Je kan proberen MSN ff overnieuw te installeren

Suc6

heb ik ook al geprobeerd. ik heb ook java opnieuw geinstalleerd. maar dat hielp ook allemaal niet.

virussen, spyware, overtollige bestanden en eventueel systeemherstel.

hoi
voor virussen heb ik gekeken en spyware dat was het ook niet systeemherstel heb ik ook al gedaan was het ook niet. alleen watbedoel je precies met overtollige bestanden.

groetjes sharon

Kijk in IE eens bij Extra-Internetopties-Beveiliging en zet hier je beveiliging eens op het laagste niveau en dan controleren of je weer op de pagina's kunt.

hoi
heb ik ook gedaan helpt ook niet. ik kan nog steeds niet op die pagina's

Draai je onder XP?

Zo ja, controleer dan eens of de interne firewall van XP aanstaat en zet deze eens uit.

Firewall voor Internet-verbinding in- of uitschakelen
Open Netwerkverbindingen.
Klik op de inbel-, LAN- of snelle Internet-verbinding die u wilt beveiligen, en klik vervolgens op Instellingen van deze verbinding wijzigen onder Netwerktaken.
Voer een van de volgende handelingen uit op het tabblad Geavanceerd onder Firewall voor Internet-verbinding:
Als u Firewall voor Internet-verbinding wilt inschakelen, schakelt u het selectievakje Mijn computer en netwerk beveiligen door het beperken of verhinderen van de toegang vanaf het Internet in.
Als u Firewall voor Internet-verbinding wilt uitschakelen, schakelt u het selectievakje Mijn computer en netwerk beveiligen door het beperken of verhinderen van de toegang vanaf het Internet uit.

Heb je misschien een pop up killer geinstalleerd?

ook niet. ik denk dat het iets met mijn beveiligings instellen heeft te maken. ik krijg ook soms dat de active nog iets niet kan worden geladen op deze pagina. en daarom de pagina niet goed kan worden weergegeven.
ik weet niet of dat er misschien iets mee te maken heeft.
groetjes sharon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan