ik denk dat ik vroeger al eens op deze vraag geantwoord heb.
Ik gebruik van Crelan ook de web-toepassing met zo'n klein zakrekenmachientje.
Opmerking vooraf, gelukkig dat je je telkens moet aanmelden, een bank mag toch nooit zijn voordeur open laten voor mensen met slechte bedoelingen.
Ik surf naar "https://mycrelan.crelan.be/portalserver/my-crelan/home#!/landing" (snelkoppeling op mijn bureaublad) en doe vanaf daar mijn ding.
Wat bedoel je met "iedere maal al je gegevens intoetsen" ?
Bij mij beperkt dat zich tot het overtikken van een 6-cijferige code nadat ik mijn 4-cijferige pincode op dat rekenmachientje had ingegeven.
Al bij al, 15 sec.
Verder denk ik niet dat iemand op deze site je zal kunnen helpen, dat is 100% een Crelan-aangelegenheid.
Het is zelfs zo dat een time-out binnen de software van Crelan je er genadeloos uitknalt als je x minuten niet actief bent geweest.
Je enige hulplijn is rechtsboven in het Crelan-scherm op die "help" klikken en je vraag daar intikken tbv. de helpdesk.
Moest je, op 1 of andere manier, bij hen toch verder geholpen zijn, wil je het me dan ook meedelen, desnoods in een PM ?