Aanmelding is iets veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Het aanmelden bij winXP is plotseling iets veranderd. Normaal gesproken kreeg ik direct het vakje te zien waarin ik mijn wachtwoord kon intypen, nu staat er 'klik op uw gebruikersnaam om u aan te melden'. Daarna krijg ik pas het vakje voor het wachtwoord te zien. Iemand een idee hoe ik dit weer terug krijg?

Ja, soort van. Ik had XP SP3 en wilde Pinnacle Studio 11 installeren. Om een of andere reden lukt dit alleen als SP2 erop staat en dus niet SP3. Ik SP3 eraf gehaald, Pinnacle erop, en vanaf dat moment is het gebeurd.

Dan zal dat daar mee te maken hebben...(beveiliging van windows) zo weet je niet gelijk of je een wachtwoord moet invullen....

ja, maar dan kom ik natuurlijk met de altijd fantastische opmerking "dat heeft ie nooit eerder gedaan, dus waarom dan nu wel?" :p

Dank voor de link, maar dat lost mijn probleem niet op. Die opties veranderen idd het hele uiterlijk van het aanmelden, maar niet zoals ik het bedoel. Het aanmeldscherm is hetzelfde gebleven, alleen moet ik nu 1x extra klikken om m'n wachtwoord in te voeren. Als je de optie 'kiezen voor hoe gebruikers zich moeten aan en afmelden' verandert, krijg je een volledig ander aanmeldscherm.

Dan moet er een gebruiker bij zijn gekomen die in 't aanmeldscherm niet te zien is.
NET Framework geïnstalleerd?
Anders "compatibiliteit voor snelle gebruikerswisseling" uitzetten bij run-services.msc

Laatst bewerkt:
Nee, ben ik niet aan geweest; ik ben de enige die van deze laptop gebruik maakt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan